וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרסיה: "יש לי סגל אינטליגנטי שיודע לבצע התאמות"

רומא חגגה ניצחון עשירי ברציפות גם ללא טוטי וז'רביניו, המאמן: "זכינו לחלוק אושר עם הקהל". בוריילו: "רק צעד לאירופה"

עשרה משחקים, עשרה ניצחונות, יחס שערים של 1:24. רומא רשמה אמש (חמישי) עוד ניצחון ליגה, הפעם 0:1 קטן על האחרונה קייבו, ששמר עבורה על המאזן המושלם בסריה A, על פער חמש הנקודות מנאפולי ויובנטוס הדולקות בעקבותיה, והכניס אותה להיסטוריה, כקבוצה הראשונה אי פעם שפותחת עונה עם עשרה ניצחונות רצופים, אחרי ששברה את השיא של יובנטוס מעונת הקאלצ'ופולי ב-2006, אז ניצחה הגברת הזקנה בתשעת המחזורים הראשונים.

רודי גרסיה מאמן רומא עם אלסנדרו פלורנצי. GettyImages
מאזן מדהים. יחס שערים מטורף. רודי גרסיה/GettyImages

הג'ילארוסי חגגו את ההישג הנהדר בסיום, אך המאמן רודי גרסיה ניסה להוריד את שחקניו לקרקע. "קודם כל אני רוצה להגיד שלקייבו לא מגיע להיות אחרונה בטבלה. אמרתי אתמול שזה יכול להיות המשחק הכי קשה שלנו, ולא טעיתי. היה חשוב לנו לנצח אחרי שראינו את יובנטוס ונאפולי מנצחות אתמול".

על שער הניצחון של מרקו בוריילו, שהיה צפוי לעזוב את רומא הקיץ אך נשאר בשל התעקשותו של המאמן הצרפתי, אמר גרסיה: "לבוריילו היה את שער הזה בדם. לא היה לנו קל לשחק בהתקפה ללא טוטי וז'רביניו, אבל יש לי סגל אינטליגנטי שיודע איך לבצע התאמות".

על ההישג ההיסטורי של קבוצתו אמר גרסיה: "זה רצף פנטסטי עבורנו, אבל אין לנו זמן ליהנות ממנו יותר מדי. יש לנו יום אחד פחות מטורינו כדי להתכונן למשחק מולם ביום ראשון, אז כל דקה חשובה להתאוששות והכנה. הדבר החשוב ביותר בהישג הוא האושר שזכינו לחלוק עם האוהדים שלנו".

מרקו בוריילו רומא מול סבסטיאן פריי קייבו. AP
"זה מספק שכולם נתנו עונה נהדרת עד עכשיו חוץ ממני". מרקו בוריילו/AP

בוריילו עצמו אמר בסיום: "זה מספק להיכנס להיסטוריה עם הקבוצה הזו, ואנחנו הולכים ליהנות מזה. המספרים שלנו מרשימים, וזה מספק שכולם נתנו עונה נהדרת עד עכשיו חוץ ממני, ושזכיתי לכבוש את שער הניצחון הערב. אבל בכנות, שכשטוטי משחק הוא הבונוס שלנו, וכל הקבוצה משחקת טוב יותר איתו".

כשנשאל האם רומא כבר מכוונת לזכייה באליפות השיב בוריילו: "אנחנו רצים מהדר, אבל כרגע כל מה שעשינו זה עוד צעד לעבר העפלה לאירופה בכך שהגדלנו את הפער מהמקום הרביעי. ואין לנו הרבה זמן לחגוג כי ביום ראשון מחכה לנו משחק מסובך מאוד מול טורינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully