וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: רומא קבעה שיא עם ניצחון עשירי ברציפות

הישג חסר תקדים למוליכה, שניצחה 0:1 את קייבו משער של בוריילו ושברה את שיא תשעת הניצחונות של יובנטוס מ-2005/6

היסטוריה באיטליה: רומא הפכה הערב (חמישי) לראשונה בתולדות הסרייה A שפותחת עונה עם 10 ניצחונות רצופים, אחרי שגברה (בקושי) 0:1 על קייבו בקרב הקצוות שנעל את המחזור. הג'אלורוסי שברו בכך את השיא של יובנטוס מעונת 2005/6 (עונת הקאלצ'ופולי), אז קבעה הקבוצה של פאביו קאפלו תשעה ניצחונות רצופים. מעתה, יש שיאנית חדשה שגם מציגה מאזן נדיר של שער חובה אחד בלבד ב-10 מחזורים (יחס שערים 1:24).

מרקו בוריילו שחקן רומא חוגג שער. רויטרס
שער מרגש. מרקו בוריילו/רויטרס

זה לא היה פשוט עבור החבורה של רודי גרסיה. מייקון המורחק הצטרף ביציע לפרנצ'סקו טוטי וז'רביניו, כאשר אדם ליאיץ' ומרקו בוריילו פתחו בחלק הקדמי. החמורים המעופפים, שניצחו את רומא פעמיים בעונה שעברה, הגיעו אחרי חמישה הפסדים רצופים וכשבמאזנם ארבע נקודות בלבד במקום האחרון. במחצית הראשונה הם החזיקו מעמד מול האנמיות ההתקפית של רומא, שהסתפקה בבעיטות מרחוק של קווין סטרוטמן ובנגיחה החוצה של דניאלה דה רוסי. עד שהגיעה הדקה ה-67. אלסנדרו פלורנצי השתחרר בצד שמאל והצליח להעביר כדור רוחב, אותו בוריילו נגח לקורה ופנימה.

שער מרגש במיוחד עבור החלוץ - הראשון שלו במדי רומא אחרי שנתיים וחצי (מאז מאי 2011 מול סמפדוריה). מורגן דה סנקטיס שמר על רשת נקייה משחק שביעי ברציפות והגן על התוצאה עד לסיום, כשהשער הבודד שספג העונה משווה את רומא ללקבוצה של קליארי בעונת 1966/7, שהייתה האחרונה שספגה כמות זעומה שכזו ב-10 מחזורים. הישג חסר תקדים לרומא, עם 30 נקודות בפסגה, אבל רק חמש יותר מנאפולי ויובנטוס הרודפות אחריה.

שחקני רומא חוגגים את שבירת שיא הניצחונות מפתיחת העונה באיטלי. GettyImages
מאזן הגנתי יוצא מן הכלל. שחקני רומא חוגגים/GettyImages
רודי גרסיה מאמן רומא עם אלסנדרו פלורנצי. GettyImages
נכנס לספרי ההיסטוריה בעונתו הראשונה באיטליה. רודי גרסיה עם אלסנדרו פלורנצי/GettyImages
שחקני רומא חוגגים את שבירת שיא הניצחונות מפתיחת העונה באיטליה. רויטרס
למזכרת. שחקני רומא בסיום/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully