וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'ליקו אוברדוביץ': "עכשיו הבנו עד כמה אנחנו טובים"

השועל הסרבי סיפק עוד נוקאאוט לאוסף על מסינה ב-60:86 של פנר על צסק"א. נאנטר חגגה סנסציה בברצלונה: "ניצחון היסטורי"

אימג'בנק GettyImages

המחזור ה-3 בשלב הבתים ביורוליג נפתח אמש (חמישי) וטמן בחובו מפגן כוח עצום של הטוענת לכתר, סנסציית ענק ועוד שלל משחקים איכותיים. את ההצגה הגדולה של היום סיפקה פנרבחצ'ה אולקר, שדרסה ללא רחמים את צסק"א בביתה 60:86, עלתה למאזן 0:3 וסיפקה הצהרת כוונות רצינית ביותר לקראת המשך העונה. אטורה מסינה וז'ליקו אוברדוביץ', שניים מהמאמנים הגדולים בתולדות הכדורסל האירופי, שוב נפגשו וכהרגלו בקודש, השועל הסרבי העניק לעמיתו נוק-אאוט. מסינה, שהפסיד לאוברדוביץ' ב-15 מתוך 21 המפגשים ביניהם ביורוליג, כולל שלושה משחקי גמר, ימשיך לחפש את הנוסחא כדי לגבור עליו.

זליקו אוברדוביץ' מאמן פנאתינייקוס. רויטרס
עוד נוקאאוט לאוסף. אוברדוביץ'/רויטרס

"אני רוצה לברך את השחקנים שלי, שעשו עבודה גדולה וסיפקו משחק מצוין", אמר בסיום ז'ליקו אוברדוביץ', לו כבר הוקדש שיר מאוהדי פנרבחצ'ה, אותו הם מכנים "אוברקדברא". "הניצחון הזה חשוב מאוד עבורנו ומעניק לנו ביטחון. שיחקנו מצוין בשני המשחקים האחרונים מול צסק"א וברצלונה. עכשיו אנחנו מבינים שיש לנו מספיק איכויות כדי להתמודד מול כל קבוצה. אבל המסע עדיין ארוך, ונהיה חייבים להישאר רגועים".

אוברדוביץ' נשאל על הלחצים שמגיעים מחוץ למועדון, ועל התיאבון שנפתח בעקבות פתיחת העונה הנהדרת. "אנחנו לא צריכים עוד לחץ מבחוץ, כי אין מישהו ששם על עצמו יותר לחץ ממני. אני מבין את השאיפות של הקבוצה, ומרוכז בעבודה שלי".

אטורה מסינה לקח אחריות בסיום, אחרי שספג את התבוסה הגדולה ביותר שלו כמאמן זה שמונה שנים, אז אימן את בנטון טרוויזו והובס 98:59 בידי טאו ויטוריה. "פנרבחצ'ה הייתה פשוט נהדרת, הם דרסו אותנו. אני מרגיש אחראי להפסד הזה, וכל מה שאני יכול להבטיח כרגע זה שנשקיע את מירב המאמצים כדי לתקן את הבעיות הרבות שיש לנו כרגע. שיחקנו בצורה לא אינטליגנטית, הראינו מעט מאוד אופי ואני הראשון שאחראי לזה. אשתדל שדבר כזה לא יחזור על עצמו. אנחנו עוד לא הפכנו לקבוצה. אנחנו לגמרי לא מחוברים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מאמן נאנטר פסקל דונאדיו. GettyImages
ממשיכים את מסע הקסם. דונאדיו/GettyImages

את הסנסציה של המחזור, אולי של העונה כולה, סיפקה נאנטר הקטנטנה, שהשיגה ניצחון יורוליג ראשון אי פעם דווקא בפלאו בלאוגרנה מול ברצלונה הדועכת. הקבוצה הצרפתית הקטנה מפרברי פאריס רשמה רבע אחרון מוחץ בדרך ל-67:71, שהיה ההפסד השני של הקטלאנים ביורוליג העונה והיווה המשך ישיר לפתיחת העונה המגומגמת. נאנטר שהדהימה את הכדורסל הצרפתי עם זכייה סנסציונית באליפות, ממשיכה את מסע הקסם גם ביורוליג. מאמן נאנטר פסקאל דונאדיו לא ידע את נפשו מרוב אושר בסיום.

"זה ניצחון היסטורי עבורנו, לא ציפינו לזה בכלל. אנחנו חייבים לנצור את הניצחון הזה לעד, זה בלתי ייאמן שקבוצה קטנה כמו נאנטר הצליחה לנצח את ברצלונה הגדולה בחוץ. היינו מופתעים כשזכינו באליפות צרפת, ועכשיו זה אותו דבר. היו אנשים בצרפת שחשבו שאנחנו לא צריכים לשחק ביורוליג, שנעשה בושות. כך שהניצחון הזה נותן לנו לגיטימציה וגאווה".

מאמן ברצלונה צ'אבי פסקוואל ניסה להסביר את ההפסד המביך: "כבר הובלנו בבטחה, אבל אז איבדנו את האישיות ואת האופי שלנו, וזה בלתי מתקבל על הדעת עבור קבוצה כמונו. זה הפסד כואב, אבל אנחנו נהיה טובים יותר בהמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully