וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: צפו בנאנטר מדהימה עם ניצחון חוץ בברצלונה

הקבוצה הצרפתית הקטנה רשמה סנסציית ענק עם 67:71 על הקאטלנים, פנר השפילה את צסק"א, מלאגה דרסה את גלא

אימג'בנק GettyImages

איזו פתיחת משוגעת קיבלנו הערב (חמישי) למחזור השלישי ביורוליג: פנרבחצ'ה/אולקר השפילה את צסק"א מוסקבה של אטורה מסינה עם 60:86 מהדהד, באיירן מינכן כמעט והפתיעה ביוון את אולימפיאקוס, גלאטסראיי התפרקה לגורמים מול מלאגה, אבל מעל לכל אלה עמדה הפתעת הענק של העונה, כשנאנטר הקטנטונת הדהימה את ברצלונה בחוץ עם 67:71. במשחקים נוספים שנערכו הערב גברה בודבלניק קייב 69:74 על פרטיזן בלגרד, ז'לגיריס קובנה הביסה 64:88 את שטרסבורג.

מאמן נאנטר פסקל דונאדיו. GettyImages
אחת הסנסציות הגדולות של השנים האחרונות. מאמן נאנטר, דונאדיו/GettyImages

בית א':

בודבלניק קייב - פרטיזן בלגרד 69:74

פרטיזן פשוט לא מסוגלת לנצח בחוץ וההפסד הזה היה העשירי ברציפות שלה במפעל מחוץ לבלגרד. האוקראינים לעומת זאת, עם ניצחון ראשון העונה, אותו הם השיגו בזכות ריכוז בדקות ההכרעה. המשחק היה צמוד ואחרי 42:44 לקייב במחצית, הרבע השלישי הסתיים ב-8:11 מכוער לאורחים. ארבע דקות לסיום ההפרש עמד על שתיים בלבד לטובת קייב, אבל אז דריוש לברינוביץ' צלף שלשה גדולה וגמר את הסיפור. הכוכב של האוקראינים סיים עם 22 נקודות ושמונה ריבאונדים, דחואן סאמרס הוסיף 15. טרנס קינסי (16 נקודות) הוביל את פרטיזן.

פנרבחצ'ה/אולקר - צסק"א מוסקבה 60:86

קודם להתמודדות הערב אמר מאמן צסק"א מוסקבה, אטורה מסינה כי המשחק הזה יבהיר לאן העונה של צסק"א הולכת. ובכן, אחרי המשחק נראה שהתשובה למסינה היא: לא לכיוון טוב. הטורקים של ז'ליקו אוברדוביץ' פתחו בסערה את המשחק כשבויאן בוגדנוביץ' היה פשוט בלתי ניתן לעצירה והטיס את קבוצתו ליתרון דו ספרתי. צסק"א לא מצאה את דרכה בהתקפה, ולא הצליחה לעבור אף אחד מהרבעים עם יותר מ-17 נקודות, כשברבע השלישי הגיעה ההתפרקות הסופית עם ריצת 13:25 של המארחים שהעניקה להם את אחד הניצחונות היוקרתיים בשנים האחרונות. וצסק"א היא בצרות צרורות.

בוגדנוביץ' סיים עם 23 נקודות גדולות (9 מ-14 מהשדה), וקיבל סיוע מבו מקאלב שסגר משחק נהדר עם 14 נקודות, 5 אסיסטים ו-4 חטיפות. לצסק"א מוסקבה היה בעיקר את ולדימיר מיקוב שקלע 20 וקייל היינס שרשם 17 ו-8 ריבאונדים, אבל חוץ מהם אף שחקן אצל הרוסים לא עבר את הדאבל פיגרס.

ברצלונה - נאנטר 71:67

יותר מסביר להניח כבר עכשיו, עוד לפני שהעונה האירופית נכנסה ממש לפעולה, שמדובר כאן בסנסציה הגדולה ביותר של העונה ביורוליג, וללא ספק אחת הגדולות בשנים האחרונות. נאנטר הצרפתית, שרושמת בסך הכל את עונת הבכורה שלה ביורוליג חזרה מברצלונה האימתנית עם ניצחון חוץ, תוך שהיא רושמת רבע אחרון מהסרטים. ברצלונה עוד הוליכה ב-2 במחצית, ועלתה ליתרון 9 לפני הרבע האחרון. אלא שאז הדהימו האורחים עם רבע של 7:20 משוגע לגמרי, כשג'קל פוסטר מעלה את הצרפתים ליתרון 7 שניות לסיום. הקאטלנים הלכו בהתקפה האחרונה לחואן קרלוס נבארו אך זה החטיא את ניסיון השלשה שלו, ונאנטר רושמת את הישג השיא שלה באירופה.

דשון תומאס הוליך את קלעי נאנטר עם 14 נקודות ו-7 ריבאונדים, סרגיי גלאדיר תרם 12 ו-וויל דניאלס רשם 11. אלחנדרו ארבינס הוליך את ברצלונה עם 15 ומצ'איי לאמפה תרם 11, אבל כשנבארו רושם רק 2 נקודות ב-0 מ-5 מהשדה, קשה מאוד לנצח, אפילו את נאנטר.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר
חואן קרלוס נבארו, ברצלונה בכדורסל. GettyImages
משחק שהוא ממש, אבל ממש ירצה לשכוח. נבארו/GettyImages

בית ב':

ז'לגיריס קובנה - שטרסבורג 64:88

הליטאים, שיצאו לדרך חדשה עם המאמן שאוליוס שטומברגאס, נראו הרבה יותר טוב ודרסו את הצרפתים כדי להשיג ניצחון בכורה העונה ביורוליג. שטרסבורג, לה היה זה הפסד חוץ תשיעי רצוף במפעל, נפלה למאזן 3:0. שרונאס יאסיקביצ'יוס עלה למקום העשירי בהיסטוריה בהופעות יורוליג ובעזרת ארבעה אסיסטים חצה את רף ה-700 ביורוליג (הגיע ל-703), השחקן הרביעי אי פעם שעושה זאת. 3 מ-3 שלו מחוץ לקשת, בדרך ל-13 נקודות, סייעו ל-23 נקודות של מרטינאס פוצ'יוס, שהשתולל עם 7 מ-9 מחוץ לקשת ו-15 של ג'סטין דנטמון. ז'לגיריס ברחה מעט בשני הרבעים הראשונים ואז סגרה עניין עם 16:26 ברבע השלישי. אלכסיס איינקה קלע 21 לצרפתים.

שחקן מכבי תל אביב ניק קיינר מדלי. קובי אליהו
ממשיך להרשים. קיינר מדלי/קובי אליהו

בית ג':

מלאגה - גלאטסראיי 57:84

מה קורה לגלאטסראיי? הקבוצה הטורקית שפתחה את היורוליג עם ניצחון חוץ בסיינה, נחלה הפסד ביתי במחזור הקודם לאולימפיאקוס והערב פשוט התבזתה במלאגה. שני הרבעים הראשונים דווקא היו מוצלחים עבור גלא, שירדה אל המחצית ביתרון נקודה בזכות משחק טוב של ג'אמונט גורדון. אלא שאז נתקעו האורחים על 15 (!) נקודות בלבד עד לסיום, ומלאגה לא התקשתה לדהור לניצחון הענק. ניק קיינר מדלי שוב הצטיין אצל האנדלוסים עם 16 נקודות ו-6 ריבאונדים, ארל קלאוויי הוסיף 13 ו-5 אסיסטים. גורדון קלע 12 לגלאטסראיי, מילאן מצ'באן רשם 11 ו-9 ריבאונדים.

אולימפיאקוס - באירן מינכן 83:88

הפתיחה היתה כולה של אלופת אירופה, שנעזרה במשחק נפלא של בריאנט דאנסטון כדי להגיע אל המחצית ביתרון 8 מבטיח. באיירן הצליחה להישאר קרוב, וברבע השלישי היממה את הקהל היווני המקומי כשסיימה עם ריצת 0:15, והמשיכה את המומנטום גם ברבע האחרון כשעלתה ליתרון 6, חמש דקות לסיום. דווקא אז נתקעו הגרמנים בהתקפה, וראו את גיורגיוס פרינטזיס ומת'יו לווסקי לוקחים אחריות ומטיסים את המארחים ל-0:12 בארבע הדקות האחרונות.

הייקו שפרציק לא ויתר, ועם שלשה גדולה צימק לנקודה בלבד, אבל סלוקאס קבר שתיים מהקו, והוסיף גם חסימה גדולה על ניסיון השלשה של מלקולם דלייני בסיום שהיה יכול להשוות. דאנסטון סיים כקלעי המצטיין עם 19 נקודות (7 מ-9 מהשדה) והוסיף גם 8 ריבאונדים, מת'יו לווסקי רשם 17 ופרינטזיס הוסיף 13 ו-12 ריבאונדים. דלייני הוליך את קלעי באיירן עם 20 נקודות.

שחקן וארזה בריאנט דאנסטון. GettyImages
יצאו בקושי רב מהמשחק הזה. דאנסטון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully