וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: עוד תיקו לסטנדרד ליאז', לוזון ישב ביציע

המאמן המורחק ראה את השחקנים שלו מסיימים ב-2:2 מול בוורן, 90 דקות לבן חיים. לוזון סגר את אוקטובר ללא ניצחון

גם כשהוא יושב ביציע, סטנדרד ליאז' ממשיכה לדשדש: גיא לוזון שהורחק השבוע ממשחק אחד נאלץ לראות מהצד את קבוצתו מסיימת בתיקו שלישי ברציפות בליגה במחזור אמצע השבוע בבלגיה עם 2:2 מול בוורן מהתחתית. בכך סגר לוזון את חודש אוקטובר ללא אף ניצחון בכל המסגרות.

למרות זאת, סטנדרד שמרה על המקום הראשון אחרי 13 מחזורים שבסיומם היא עם 30 נקודות, נקודה אחת יותר מגנק שנמצאת בתנופה אדירה. טל בן חיים זכה להיות חלק מהמשחק כשפתח בהרכב לצד רזה האיראני. מנגד, דודו ביטון לא נכלל בסגל. אצל היריבה, חנן ממן ורמי גרשון הפצוע נעדרו מהמשחק.

מאמן סטנדרד ליאז' גיא לוזון. EuroFootball, GettyImages
נמצאים במומנטום פחות טוב. גיא לוזון/GettyImages, EuroFootball

כבר בדקה ה-14 סטנדרד עלתה ליתרון כשרזה בעט מקרוב פנימה. אלא שחמש דקות בלבד החזיק היתרון מעמד כשרנו אמון השווה עם שער מקרוב. סטנדרד החזירה לעצמה את היתרון בדקה ה-65 כשמישי בטשוואי קיבל כדור בתיבת החמש, הסתובב וכבש. בדקה ה-72 סיאב בלונדל שלח בעיטה מ-30 מטר, הכדור פגע בסיסה ועשה קשת שהטעתה את יוהאן תוראם, ובוורן שוב השוותה.

במשחק נוסף הערב קלאב ברוז' הפסידה 2:0 לסרקל ברוז'. ליאור רפאלוב נותר על הספסל עד הדקה ה-87 אז נכנס כמחליף. השער הראשון במשחק נכבש בדקה ה-22 על ידי סטפן באול ו-11 דקות לסיום היה זה ג'וניור קבנאגה שהכפיל. זהו ההפסד השלישי ברציפות של קלאב ברוז' שנותרת במקום הרביעי בטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully