וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרטינו: "מסי הרגיל את כולם לממוצע של שלושער למשחק"

כוכב ברצלונה סובל מבצורת? מאמנו לא מודאג לפני הדרבי מול אספניול (ו', 22:00, ספ' 5): "הוא חזק מנטאלית, תמיד תורם"

לראשונה מאז ה-14 באפריל 2006, ברצלונה תקיים משחק ליגה ביום שישי. לפני יותר משבע שנים היא ציינה זאת עם ניצחון ביתי על ויאריאל, מחר (שישי, 22:00, ספורט 5 ו-HD) היא תארח לדרבי יוקרתי את אספניול ותנסה להשיג את ניצחונה ה-11 העונה. היריבה מהמקום השמיני לא ניצחה בקאמפ נואו בליגה מאז פברואר 2009, כשבשני הביקורים האחרונים יצאה עם תבוסה של 4:0.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה (שמאל) עם סרחיו בוקסטס. GettyImages
יחזור לכבוש מול היריבה לרשתה הבקיע רביעייה לפני שתי עונות? ליאונל מסי חוגג בדרבי ב-5 במאי 2012/GettyImages

ליאונל מסי, שהבקיע את כל ארבעת השערים בדרבי לפני שתי עונות, חווה כעת את הבצורת הארוכה ביותר שלו מאז אפריל-מאי 2011. הארגנטינאי לא כבש בשלושת המחזורים האחרונים, אבל מאמנו חרארדו מרטינו משוכנע שזה ישתנה בקרוב. "הוא שחקן מאוד חזק מבחינה מנטאלית, לא כל אחד יכול להיות הטוב בעולם כל כך הרבה זמן", אמר טאטה במסיבת העיתונאים לקראת הדרבי. "אני לא חושב שהוא מודאג ממשחק או שניים ללא שער. אולי במשחק הבא הוא יפתיע אותנו עם שלושער. אין מה לדאוג. ליאו תורם לנו בכל משחק, גם כאלה שאתם מחשיבים כמשחקים רעים שלו. הוא הרגיל אותנו לממוצע של שלושה שערים למשחק. כל דבר אחר כבר נחשב לבעיה".

על המשחק אמר מרטינו: "אנחנו תמיד רוצים להשתפר ולשחק כדורגל טוב יותר. בברצלונה תמיד רוצים לשחק טוב יותר. אני מאמין שבקרוב תראו את הגרסה הכי טובה שלנו. זו הפעם הראשונה שלי בדרבי הקטלאני ואני מודע לחשיבות המשחק. אספניול קבוצה עם הרבה איכויות, נצטרך לשחק את הכדורגל שלנו כדי לנצח".

מי שייעדר מהסגל של ברצלונה הוא הברזילאי אדריאנו, שמצטרף לג'ורדי אלבה במסדר הפצועים ומשאיר חור בעמדת המגן השמאלי. מרטין מונטויה, מגן ימני בדרך כלל, צפוי לאייש את העמדה. ג'רארד פיקה חזר לאימונים ונכלל בסגל.

מאמן ברצלונה חרארדו מרטינו. רויטרס
מבקש להרגיע. חרארדו מרטינו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully