וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ברצלונה נפגשה עם נציגיו של רוברט לבנדובסקי

בספרד טוענים שאנדוני זוביזארטה נפגש במהלך ביקורו בגרמניה עם סוכניו של חלוץ בורוסיה דורטמונד. לחלוץ יש סיכום בבאיירן מינכן אך פפ גווארדיולה שוקל לוותר עליו

טאטה מרטינו, מאמנה החדש של ברצלונה, הצהיר כבר בקיץ כי הוא מעוניין לחזק את הקבוצה בחלוץ 9 קלאסי וייתכן שהחלוץ הזה יהיה לא אחר מאשר רוברט לבנדובסקי, חלוצה הפולני הנהדר של בורוסיה דורטמונד. על פי דיווחים שמתפרסמים היום ב"אל מונדו" הספרדי, אנדוני זוביזרטה, המנהל המקצועי של הקטלאנים, כבר נפגש עם נציגיו של השחקן במהלך הביקור שלו בגרמניה. ביקור שבו הוא גם סגר על צירופו של אנדרה טר סטגן, שוערה של בורוסיה מנשנגלאדבך לעונה הבאה.

רוברט לבנדובסקי שחקן דורטמונד. רויטרס
בעונה הבאה בקאמפ נואו? לבנדובסקי/רויטרס

כזכור, ללבנדובסקי יש סיכום עקרוני על הצטרפותו לבאיירן מינכן בעונה הבאה, אך ההצטיינות של מריו מנדז'וקיץ' הביאה את פפ גווארדיולה למחשבה נוספת בנושא וגם ריאל מדריד כבר גיששה לגבי החלוץ הפולני, שהדהים את אירופה בעונה החולפת עם רביעייה שכבש מול הבלאנקוס בחצי גמר ליגת האלופות.

בדיווחים המתפרמים היום בספרד עלה גם שמם של אילקאי גונדואן ומרקו רויס, עוד שני שחקנים שבהם חפצה ברצלונה וגם לגביהם היו גישושים. אגב, חוזהו של לבנדובסקי בדורטמונד מסתיים בסוף העונה כך שהוא יהפוך לשחקן חופשי בקיץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully