וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מאיימת: לא נחתום על הסכם הרפורמה

31.10.2013 / 12:26

בקבוצה זועמים על כך שג'ק אנגלידיס לא זומן לפגישות מכריעות שנערכו בנושא וגם שלחו מכתב ליו"ר המנהלת ניר חפץ

one

במכבי תל אביב מאיימים שלא לחתום על הסכם הרפורמה והסכם השיווק שהולך ונרקם בין ההתאחדות לכדורגל, הטוטו ומשרד הספורט. במכבי זועמים על כך שיושב ראש המועדון ג'ק אנגלידיס, שנבחר להיות בצוות המייצג של מנהלת ראשי ליגת העל, לא זומן למספר פגישות שנערכו בנוכחות כל הצדדים ובהן נסגרו כמעט סופית פרטי ההסכם.

במועדון הצהוב שלחו מכתב חריף ליושב ראש המנהלת ניר חפץ ובו מאיימת הקבוצה שלא לחתום על ההסכם, בטרם תקבל עדכון מדוקדק על כל הפרטים והסעיפים שנסגרו באותה ישיבה. במכתב דרש אנגלידיס לכנס את ראשי ליגת העל לפני חתימת ההסכם הכולל וכן הציג דרישה נוספת, להיות נוכח בפגישה המכרעת שתתקיים היום במשרדו של עופר עיני, ובה צפויים כל הצדדים להגיע להכרעות סופיות.

ג'ק אנגלידיס, נציג בעלי מכבי תל אביב. קובי אליהו
מדוע לא זומן לפגישות? אנגלידיס/קובי אליהו

בתוך כך ממשיכה הקבוצה בהכנות לקראת משחק החוץ בבאר שבע ביום שני. כ-3000 אוהדים צפויים ללוות את הקבוצה דרומה, כאשר לאחר שנמכרו כל הכרטיסים שהוקצו ליציע הראשון שנפתח עבור אוהדי מכבי, נענתה הנהלת באר שבע לבקשת הקבוצה ופתחה יציע נוסף עבור הצהובים.

בצד המקצועי ינסו במהלך סוף השבוע להכשיר את הקשר דור מיכה, שמחלים מקרע בשריר המפשעה. מיכה הגביר לאחרונה את קצב האימונים וחל שיפור משמעותי במצב הפציעה. הקשר הצעיר עשוי לשוב לסגל לקראת באר שבע, אולם זה יעשה רק אם יתברר כי החלים לחלוטין מהפציעה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully