וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלגריני: "אחשוב מי יפתח בשער, נתמוך בהארט בכל מקרה"

היכולת הטובה של פנטילימון בגביע הליגה תוביל לספסול השוער בליגה? וגם: מראדונה תוקף את אגוארו במשפט הגירושין מבתו

מנצ'סטר סיטי שרדה אתמול (רביעי) קרב קשה בניוקאסל ועלתה לרבע גמר גביע הליגה עם ניצחון 0:2 בהארכה, אבל המשחק רק החריף את אחת הסוגיות הבוערות אצל התכולים - מעמדו של ג'ו הארט. שוער נבחרת אנגליה, שנקטל לאחרונה ברחבי הממלכה על כושרו הירוד, סופסל לטובת קוסטל פנטילימון, והשוער המחליף ניפק משחק טוב בהופעתו השנייה בלבד העונה.

מנואל פלגריני נשמע מהוסס כשנשאל על הארט בסיום ואמר: "פנטילימון הוא שוער טוב מאוד שמשחק בדרך כלל רק בגביע הליגה ובגביע האנגלי, וזה היה משחק חשוב מאוד בשבילו. אבל אתחיל לחשוב על המשחק מול נוריץ' רק מחר. כששוער נבחר לפתוח גם השוער השני זוכה מאיתנו לתמיכה מלאה, ונחשוב מה לעשות עם המצב".

מאמן מנצ'סטר סיטי, מנואל פלגריני. GettyImages
ממשיך לסרב לתמוך בהארט. מנואל פלגריני/GettyImages

בצד המפסיד היה אלן פארדיו שאמר: "כמובן שאנחנו מאוכזבים שלא כבשנו, אבל שיחקנו טוב מספיק כדי לעשות את זה ולא יכולתי לבקש יותר מהשחקנים. רמת היכולת שלנו היתה באמת גבוהה, אבל זה היה משחק קשה, ולרוע המזל הם אלה שהשיגו את השער הראשון והקריטי במצבים האלה, ולא אנחנו".

בינתיים סרחיו אגוארו, שלא נכלל בסגל למשחק, נאלץ להתמודד עם מתקפה מכיוונו של מי שהיה עד לא מזמן אחד ממעריציו הגדולים, דייגו מראדונה. אגדת העבר, שחגג אתמול את יום הולדתו ה-53, תקף את חלוץ סיטי, שהתגרש בינואר האחרון מבתו ונקלע לעימות משפטי עגום איתה ועם משפחתה.

"אגוארו אמר לבתי 'אני לא מפחד מאף אחד' במהלך הדיון המשפטי", אמר מראדונה העצבני. "הוא הראה שהוא רכיכה, ואני מאוד כועס. הוא ידע שאני נמצא בדובאי, ולכן הוא הלך לפגישה הזו. בפגישה הבאה עם עורכי הדין אני רוצה להיות לצד בתי כדי לראות אם יהיו לו ביצים להגיד לה את זה שוב".

שחקן מנצ'סטר סיטי סרחיו אגוארו. רויטרס
הסתבך עם מראדונה. סרחיו אגוארו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully