וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרינברג: "גאה בקבוצה שלי, חבל שנצטרך לשחק בשישי"

מאמן הפועל ירושלים שיבח את שחקניו אחרי ההפסד לחימקי, אך התלונן על הלו"ז הצפוף. הלפרין: "היה חסר לנו כוח בסוף"

זה היה דרמטי, קשה וצמוד אך השורה התחתונה קצת מתסכלת: הפועל ירושלים הפסידה הערב (רביעי) אחרי שתי הארכות 87:80 במלחה לחימקי מוסקבה במסגרת המחזור השלישי של היורוקאפ. אחרי שני ניצחונות על סופיה ואיגואקה החלשות, ירושלים נתקלה הפעם ביריבה חזקה בהרבה והצליחה כבר לחזור מפיגור גדול, אך נכנעה בסופו של דבר לעומק של הקבוצה הרוסית עמוסת הכוכבים.

מאמן הפועל ירושלים בראד גרינברג. מגד גוזני
התלונן על הלו"ז הצפוף. גרינברג/מגד גוזני

"הם זרקו למעלה מ-40 שלשות וקלעו 17. ידענו שהם יעשו את זה וניסינו להגן על זה ולהוריד את המספרים, אבל הם עמוקים ויש להם קלעים נהדרים", כך אמר בסיום המשחק מאמן ירושלים בראד גרינברג, "השחקנים שלנו שיחקו טוב וחזק, אבל זה לא הספיק בהארכה השנייה. במחצית השנייה ובהארכות הצגנו הגנה טובה יותר. זה אחד המשחקים האלה, בהם מהלך אחד קובע הכול".

גרינברג ניצל את הבמה שקיבל והתלונן על לוח המשחקים העמוס של הקבוצה: "אני מאוד גאה בקבוצה, יש לנו הרבה משחקים וצריך לחשוב איך נוכל לתת להם קצת מנוחה. חבל שנצטרך לשחק את המשחק הזה בשישי בצהריים, הלו"ז לא פשוט".

שחקני הפועל ירושלים יותם הלפרין, ארטיום פרחוסקי. מגד גוזני
היכולת שלהם לא הספיקה. הלפרין ופרחוסקי/מגד גוזני

יותם הלפרין, שהחל את המשחק לא טוב, אבל נתן יכולת טובה ברגעי ההכרעה, סיכם: "היה חסר הרבה כוח בהארכה השנייה. חלקנו שיחקנו קרוב ל-50 דקות. הקאמבק שהוביל להארכה הראה משהו על הקבוצה. חבל, כי כבר היינו כמה דקות לסוף ביתרון ובמומנטום קטן. עוד יום וחצי יש לנו משחק חשוב בראשון לציון. חימקי קבוצה מצוינת, שרצה ביחד כמה שנים עם אותו מאמן ואותה שיטה וזה משפיע. יש שם כמה קלעים ברמה מאוד גבוהה ולא הצלחנו לעצור אותם רוב המשחק. שלשה אחת פחות אולי הייתה משנה את הסיפור".

על ההשתלבות בירושלים אמר הגארד: "אני מרגיש כאן מצוין. הקהל דוחף, יש אנרגיות טובות. אני שמח להיות פה והמטרה היא להמשיך הלאה". על פרחוסקי, שיצא בחמש עבירות בהארכה הראשונה, אמר הלפרין: "ארטיום מאוד משמעותי, בטח בליגה הישראלית. הוא חיזוק שאין להרבה קבוצות. גם באירופה הוא נותן משחקים מצוינים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully