וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברט ואסייחה: "הסגנון של גיא לוזון אלים"

מאמן נבחרת בלגיה לשעבר: "לכל אחד יש את הסגנון שלו". סטנדרד סירבה לעסקת הטיעון, המאמן הישראלי יעמוד לדין

סטנדרד ליאז' דחתה את עסקת הטיעון שהציע בית הדין של ההתאחדות הבלגית במסגרתו המאמן גיא לוזון יורחק משני משחקים, ולכן האחרון יעמוד לדין בעקבות ההרחקה שלו במשחק נגד אנדרלכט. כזכור, אחרי המשחק לוזון ביקר את השיפוט ואף אמר ש"אנדרלכט מקבלת יחס מועדף מהשופטים".

מאמן סטנדרד ליאז' גיא לוזון. EuroFootball, GettyImages
יתייצב בבית הדין. לוזון/GettyImages, EuroFootball

שני הכרטיסים האדומים שהקבוצה של לוזון ספגה במשחק ביום ראשון העלו דיון בסגנון של הקבוצה, שכמה ימים לפני כן גם את המשחק נגד רד בול זלצבורג בליגה האירופית בתשעה שחקנים. סטנדרד מדורגת במקום ה-14 מתוך 16 בטבלת ההגינות בבלגיה. השחקנים שלה ספגו העונה 26 כרטיסים צהובים, ארבעה כרטיסים אדומים כתוצאה מצהוב שני ואדום אחד ישיר. גם בליגה האירופית היא מדורגת ב"תחתית", עם שמונה כרטיסים צהובים ושני אדומים בחמישה משחקים (כולל שלב הפלייאוף).

רוברט ואסייחה בן ה-74, שאימן את סטנדרד בשלוש קדנציות שונות וגם עמד על הקווים של נבחרת בלגיה בשנים 1999-2002, אמר: "לכל מאמן יש את הסגנון שלו, זה של לוזון הוא לפעמים אלים. אחד מהמאמנים הגדולים בהיסטוריה, ארסנט האפל, היה יושב על הספסל ולא זז. אל תבינו אותי לא נכון, אני מבין את לוזון, אבל הוא התלונן על ההחלטות של השופטים ובדרך כלל זה קשקוש".

שחקן נבחרת בלגיה לשעבר, הוגו ברוס, שכמאמן עמד בין היתר על הקווים של קלאב ברוז' ואנדרלכט, הוסיף : "אין לי שום דבר נגד מאמנים שלא נחים על הקווים, אבל לתשוקה הזו יכולה להיות שתי תוצאות: היא יכולה להיות חיובית ולהעיר את השחקנים, אבל היא יכולה גם להיות שלילית ולגרום לתוקפנות של השחקנים. זה קורה לסטנדרד בצורה קבועה. השחקנים ניגשים בצורה אגרסיבית למאבקים על הכדור, גם כשהם לא צריכים".

הוגו ברוס, מאמן כדורגל בלגי. EuroFootball, GettyImages
מסביר שלחוסר השקט על הקווים יכול להיות גם אפקט שלילי. הוגו ברוס/GettyImages, EuroFootball

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully