וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות הבלגית דורשת להרחיק את לוזון משני משחקים

המאמן קיבל הצעה לעסקת טיעון: השעייה קצרה ו-400 יורו קנס בגין ההתפרצות והביקורת נגד השופט. אם יסרב, יעמוד לדין

תובע ההתאחדות הבלגית מבקש להרחיק את המאמן גיא לוזון משני משחקים בפועל ולהטיל עליו קנס של 400 יורו. זאת בגין ההתפרצות על השופט שהובילה להרחקתו במהלך המשחק מול אנדרלכט (1:1) והביקורת החריפה שהשמיע על השיפוט לאחר המשחק. אם לוזון יסכים לעסקת הטיעון, סטנדרד תסתדר ללא מאמנה במשחק הבית מול בוורן בחמישי ובמשחק החוץ בגנט ביום ראשון אם יסרב, הוא יעמוד לדין במהלך יום שלישי.

כאמור, לוזון חווה אמש (ראשון) את המשחק האמוציונלי ביותר שלו בבלגיה, כשראה את סטנדרד ליאז' שלו מסיימת ב-1:1 עם אנדרלכט. במהלך המשחק הורחקו שני שחקנים מהמוליכה, כשבדקה ה-85 הורחק גם לוזון עצמו, לאחר שמחה על החלטות השופט. המאמן המשיך לבקר את השופט גם לאחר סיום המשחק.

"אני חדש כאן, אבל עוד כשהגעתי לבלגיה סיפרו לי שאנדרלכט מקבלת יחס מועדף מהשופטים", אמר לוזון הזועם בסיום. "זה נכון. הם מקבלים יתרון מהשופטים. הגיע לנו פנדל שלא נשרק במאה אחוז, ובזמן שהם לא קיבלו אף כרטיס, לנו יצאו כרטיסים צהובים ואדומים מהאוזניים".

גיא לוזון מאמן סטנדרד ליאז'. רויטרס
הרחקה ראשונה בבלגיה. לוזון/רויטרס

מי שלא זכו לביקורות אלא לתשבוחות רבות היו שחקניו. "אבל אפילו אם היינו עם שישה שחקנים היום, לא היינו מפסידים", הוסיף המאמן הישראלי, שממשיך להוליך את הטבלה עם 29 נקודות - שלוש יותר מגנק וסרקל ברוז'. "אני גאה בשחקנים שלי ובאופי שהם הראו כאן. אם נשחק ככה כל שבוע, לא אהיה מודאג. היה משחק מאוד אינטנסיבי ברמה גבוהה, ושיחקנו אותו ביחד".

דודו דהאן, סוכנו של לוזון ומקורבו של הבעלים רולאן דושאטלה, צייץ בחשבון הטוויטר שלו בסיום: "משחק רע לשופט הכי טוב בבלגיה לא עזר לאנדרלכט לנצח את הגיבורים מליאז'! בראבו סטנדרד". במחזור הבא תנסה סטנדרד לשוב למסלול הנצחונות כשתארח ביום חמישי את בוורן של רמי גרשון וחנן ממן.

* גם המגן יובל שפונגין ספג עונש הרחקה משני משחקים לאחר שספג כרטיס אדום בהפסד מונס 2:0 לקורטרייק. שפונגין ייעדר מהמשחקים מול לובן וגנק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully