וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלגיה: 1:1 בין סטנדרד ליאז' לאנדרלכט, לוזון הורחק

קלייסטן מאנדרלכט עקץ כבר אחרי 44 שניות, אבל אזקיאל השווה (36) ומנע הפסד. שני שחקנים מליאז' הורחקו, גיא לוזון מחה על הקווים והורחק בעצמו. 90 דקות מצוינות לטל בן חיים

גיא לוזון וסטנדרד ליאז' סיימו הערב (ראשון) ב-1:1 סוער מאוד בקלאסיקו הגדול של בלגיה במפגש מול אנדרלכט, ולמרות שליאז' רשמה משחק ליגה שלישי רצוף ללא ניצחון, הגדילה את הפער בפסגה הבלגית. ליאז' המוליכה נקלעה לפיגור בזק משער של סאשה קלייסטן אחרי 45 שניות בלבד, אבל אימו אזקיאל השווה בדקה ה-36 וקבע את תוצאת הסיום של המשחק הזה. עם זאת, הסיפור הגדול התרחש לקראת הסיום.

שחקן סטנדרד ליאז', טל בן חיים. GettyImages
90 דקות ומשחק מצוין בקלאסיקו . בן חיים חוגג במדי ליאז'/GettyImages

בדקה ה-85 הורחק וויליאם ואנקר הצרפתי באדום שנוי במחלוקת. גיא לוזון סער על ההחלטה, ובא בטענות קשות, זעם על הקווים בתנועות ידיים מופגנות כלפי השופט הרביעי, והורחק ליציע. גם ביציע המשיך לוזון בהתנהגותו המופגנת, כשהוא נהנה ממעקב צמוד של מצלמות הטלוויזיה.

עוד לפני כן הורחק דניאל אופארה הבלם של ליאז', שמסיימת משחק שני ברציפות בתשעה שחקנים, אחרי ששני שחקנים שלה הורחקו גם בליגה האירופית מול זלצבורג. נקודת האור במשחק הזה הייתה ללא ספק ההופעה של טל בן חיים, הבלם הישראלי שפתח בהרכב של לוזון ושיחק 90 דקות. בן חיים הנהיג את ההגנה והצליח למנוע מהקבוצה שלו לספוג בנחיתות מספרית.

אחרי 12 מחזורים בליגה הבלגית סטנדרד עדיין ראשונה עם 29 נקודות, שלוש יותר מקלאב ברוז' של רפאלוב וגנק. אנדרלכט האלופה עלתה למקום החמישי והיא רחוקה שבע נקודות מהפסגה.

אימו אזקיאל שחקן סטנדרד ליאז'. GettyImages
הציל את ליאז' מהפסד. אזקיאל/GettyImages

מהלך המשחק

דקה 85: אדום נוסף לליאז'! וויליאם ואנקר הצרפתי גלש לכדור בצורה חלקה וחילץ כדור, אבל השופט החליט שהוא פגע במילבוצ'ביץ' ושלף לו אדום. ליאז' בתשעה שחקנים. גיא לוזון בא בטענות קשות כלפי השופט על ההרחקה הזו והורחק בעצמו מיד לאחר מכן.

דקה 74: אנדרלכט ניסתה לנצל את היתרון המספרי שלה ואלכסנדר מיטרוביץ' בעט כדור חזק אך לא מדויק מרחוק.

דקה 56: אדום לסטנדרד ליאז! דניאל אופארה בלמה של ליאז' ספג צהוב שני אחרי כניסה חריפה מאוד בפבריס סאקלה. הקבוצה של לוזון צריכה להסתדר יותר מחצי שעה בנחיתות מספרית.

דקה 36: גול! סטנדרד ליאז' חזרה למשחק עם שער מוצדק אחרי מהלך קבוצתי יפה מאוד במתפרצת. ז'ופרה מוז'אנגי בייה קיבל כדור בצד שמאל ושלח הרמה בחצי גובה לאימו אזקיאל שהגיע בתזמון מצוין ונגח מקרוב לרשת. 1:1.

דקה 23: סטנדרד ליאז' דרשה פנדל אחרי שמישי בטשואי נשלח לתוך הרחבה וספק הוכשל על ידי צאנסל מבמ'בה, אך השופט התעלם והורה על קרן, שממנה כמעט כבש לורן סימאן, אבל הנגיחה שלו שלחה את הכדור מעט מעל השער.

דקה 1: גול! איזו פתיחה מדהימה לאנדרכלט האלופה, שעלתה ליתרון אחרי 44 שניות בלבד. כדור קרן מצד ימין מצא את ראשו של פרנק אצ'מפון שנגח אחורנית ומצא את סאשה קלייסטן האמריקאי שנותר בלתי מכוסה ומקרוב בעט לרשת. 0:1 בזק לאנדרלכט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully