וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דארן פלטשר חזר למגרשים אחרי 10 חודשים

הסקוטי שהחלים מניתוח, שיחק 67 דקות במילואים של מנצ'סטר יונייטד לעיני בקהאם והאחים נוויל: "התמיכה של מויס נהדרת"

בזמן שבאנגליה עסוקים במאבקי הצמרת בפרמיירליג, בפתיחת העונה הלא טובה של מנצ'סטר יונייטד, בספרינט של ארסנל ובטעויות של ג'ו הארט, דארן פלטשר רשם אמש (שני) חזרה מרגשת למגרשים אחרי 10 חודשים.

מאמן מנצ'סטר יונייטד, דייויד מויס, עם שחקן הקבוצה דארן פלטשר. Alex Livesey, GettyImages
בדרך חזרה לסגל? פלטשר עם מויס/GettyImages, Alex Livesey

בדצמבר 2011 אובחנה אצל קשרה הסקוטי של מנצ'סטר יונייטד מחלה במעי, כזו שאיימה לגמור לו את הקריירה. פלטשר בן ה-29 סבל מלא מעט פציעות לאורך הקריירה, אבל מצבו הבריאותי החדש האפיל על כולן. בעונה שעברה הוא שותף בשלושה משחקים בלבד, האחרון ביניהן הופעה לדקה אחת כמחליף ב-3:4 על ניוקאסל ב-26 בדצמבר 2012. לאחר מכן הוא עבר ניתוח ובאמצע ספטמבר האחרון חזר לאימונים מלאים.

אתמול הקשר הסקוטי שיחק 67 דקות לעיניהם של דייויד בקהאם, גארי נוויל ופיל נוויל, ב-2:2 של קבוצת המילואים של מנצ'סטר יונייטד נגד זו של פולהאם ב-AJ סטדיום בסלפורד. לאחר מכן אמר לערוץ הטלוויזיה של המועדון: "אני מקווה לצבור דקות נוספות בקבוצת המילואים ולנסות לפלס את דרכי בחזרה לסגל של הקבוצה הבוגרת. אני חייב להיות מוכן לרגע בו אקבל את ההזדמנות".

פלטשר גם הודה למנג'ר דייויד מויס: "הוא משוחח איתי בצורה קבועה וכל הזמן מתעדכן במצב שלי דרך רופא הקבוצה. יש לו הרבה עבודה עם הקבוצה הראשונה, אבל הוא תמיד מוצא זמן בשבילי. התמיכה שלו נהדרת ולא יכולתי לבקש יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully