וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בנאדו חייב שהשחקנים שנראים אדישים יפחדו ממנו"

29.10.2013 / 8:03

במכבי חיפה ממשיכים לזהות בעיות. המועדון הוציא הנחיות חדשות לאור חשש מפסיקה מחמירה בעניין התפרעות האוהדים

one

במכבי חיפה חוששים מפסיקה מחמירה של בית הדין בעניין התפרעות האוהדים בדרבי. כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, תובע ההתאחדות עו"ד ניר רשף החליט להגיש כתב אישום נגד הקבוצה על סמך דוח שהגישו השופט אלון יפת והמשקיף אמיר נבון, זאת בעקבות זריקת חפצים מהיציע למגרש, חלקם גם לעבר שחקני הפועל חיפה. נגד חיפה עומדים של עונשים על תנאי: שני משחקי רדיוס או שני משחקים בהם ייסגר יציע ג' אם מקור ההתפרעות הוא ביציע הזה (מה שאכן קרה). בהתאחדות אמרו אמש כי: "סביר להניח שהמועדון יימצא אשם".

בהתאם לכך, הוציאו אתמול בחיפה הנחיה חדשה לאוהדים ביציע ג'. על פי ההנחיה, במשחקי הבית הקרובים של מכבי חיפה באצטדיון קריית אליעזר לא תותר הכנסת טרופיות, שתייה ושקיות גרעינים ליציע ג'. נראה כי מדובר בצעד חשוב לקראת הדיון שייערך מחר (רביעי). המשחק הבא של הקבוצה יהיה מול בית"ר ירושלים ובעקבות הקהל הרב שצפוי להגיע למשחק נראה כי חיפה תאבד חלק מההכנסות שלה.

הביקורות של חלק משחקני מכבי חיפה אמש, שטענו כי חלק מחבריהם לחדר ההלבשה אינם קשובים לאסיפות של בנאדו ובהתאם לכך לא ממלאים אחר ההוראות של המאמן, מגיעות כעת גם מכיוון אחר. אחד השחקנים אמר אתמול "בנאדו חייב לגלות יותר נוקשות אם הוא רוצה להצליח", תוך שהוא מכוון כנראה לדברים שאמר המאמן במהלך המחצית של משחק הדרבי.

לדברי שחקנים בקבוצה, בנאדו לא ביקר את ההתנהלות של חניכיו במחצית הראשונה. "לא צריך כאן מאמן שיזרוק מגבות, אבל הוא יהיה חייב שחלק מהשחקנים שנראים אדישים יפחדו ממנו. וזה לא קורה". יש לציין כי במועדון לא מדברים, גם בשיחות פנימיות, על אפשרות שבנאדו יפוטר. עוד אתמול אמרו במועדון: "בנאדו ימשיך איתנו עד הסוף", וגם הבעלים יעקב שחר העניק לו גיבוי בשיחה שנערכה בניהם לאחר המשחק.

חיפה שבה להתאמן הבוקר, ובנאדו החליט לדחות את האסיפה שחשב לקיים, למחר. גם הבעלים יעקב שחר, שייפגש היום עם בכירי ההתאחדות ומשרד הספורט בניסיון למנוע פיצוץ בעניין הרפורמה, עשוי לקיים אסיפה השבוע.

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
שחקנים בקבוצה אמרו: "בנאדו חייב לגלות יותר נוקשות"/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully