וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותם הלפרין: "המטרה שלי היא לשמור על יציבות"

28.10.2013 / 20:41

הגארד שהצטיין בניצחון ירושלים על אילת: "בכל משחק יש עליי לחץ". קטש: "אנחנו לא אמורים להתפרק בגלל שריקה של שופט"

תגידו מזל טוב להפועל ירושלים, שבשעה טובה השיגה הערב (שני) ניצחון ליגה ראשון. האדומים, שהחלו את העונה עם ציפיות גבוהות מהרגיל והפסידו בשני המחזורים הראשונים, הביסו 75:91 את הפועל אילת בקרב מסקרן, והנחילו לדרומיים הפסד ראשון העונה. כעת הם יוכלו להתפנות למשחק הבא שאמור להיות קשה במיוחד, מול חימקי הרוסית במסגרת היורוקאפ.

יותם הלפרין, שהצטיין עם 19 נקודות כולל 5 מ-6 לשלוש, אמר בסיום: "זה ניצחון מאוד חשוב, ידענו מה החשיבות של המשחק. לאורך 30 דקות שיחקנו בדיוק כמו שרצינו, וזה מול קבוצה מצוינת כמו אילת. אני מאוד שמח. בכל משחק יש עליי לחץ, זה לא חדש בשבילי, המטרה שלי היא לשמור על יציבות מבחינה אישית וקבוצתית. מול קבוצות חזקות באמת נצטרך לשחק טוב בכל הדקות. נצטרך לנוח הרבה, כי ביום רביעי נשחק מול חימקי שהיא אולי הקבוצה הטובה ביותר ביורוקאפ. נתקדם ליום ליום".

שחקן הפועל ירושלים יותם הלפרין. מגד גוזני
מנסה לשמור על יציבות. הלפרין/מגד גוזני

מאמן הפועל ירושלים, בראד גרינברג, הוסיף: "ברבע השני לא קלענו, ובמחצית השנייה שיפרנו את זה וזה היה ההבדל. עשינו מחצית שנייה טובה יותר, ושיפרנו את ההתקפה מול ההגנה האזורית שלהם".

בצד המפסיד, עודד קטש לא אהב את ההתפרקות של שחקניו לאחר שנשרקה לחובתם עבירה טכנית ברבע האחרון: "אנחנו לא אמורים להתפרק בגלל שריקה של שופט. בניגוד לרבע הראשון שבו רוב הסלים שהם קלעו היו בתוכנית משחק שלנו, במחצית השנייה לא היינו מרוכזים, שמרנו הרבה פחות טוב. ירושלים קלעה באחוזים טובים. אבל אפשר לקחת גם דברים טובים מהמשחק הזה. עשינו דברים יפים, שיחקנו נגד הגנת חילופים שלא הרבה קבוצות בליגה עושות והגבנו לזה לא רע. אנחנו צריכים להיות הרבה יותר 'רעים', להיות אגרסיביים איפה שצריך. היו דקות של חוסר ריכוז בהגנה האזורית שלנו. צריך לתת קרדיט גם לירושלים על המשחק. העונה עוד ארוכה, עכשיו אנחנו חוזרים הביתה למשחק מול ראשון לציון, ואין טוב מלהתאושש מול הקהל הביתי".

מאמן הפועל אילת עודד קטש. מגד גוזני
לא אהב את ההתפרקות. קטש/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully