וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוראנט: "לא ישנתי מרוב שרציתי אליפות, לא הייתי אני"

כוכב הת'אנדר בראיון חושפני: "הייתי אובססיבי לתואר, צרחתי על חברים, שופטים ומאמנים, לא רוצה לאבד את האהבה למשחק"

קווין דוראנט יפתח בלילה שבין רביעי לחמישי את עונתו השביעית ב-NBA כשהת'אנדר שלו יתארחו ביוטה, ולקראת ההסתערות המחודשת שלו על תואר האליפות שחמק ממנו עד כה, כוכב אוקלהומה סיטי נזכר בראיון ל-'אוקלהומן' ברגעים הקשים שעברו עליו אשתקד וסימן את המטרות להמשך הקריירה המזהירה שלו.

"תמיד היה חשוב לי לנצח, אבל כשרק הגעתי לליגה הייתי מבולבל וניסיתי קודם כל לבסס את עצמי כשחקן", סיפר דוראנט. "אבל עכשיו, כשכבר שיחקתי באולסטאר, קלעתי 30 ו-40 נקודות במשחק, רשמתי טריפל דאבלים, אני מרגיש שמבחינה אינדיבידואלית ביססתי את עצמי, ועכשיו העניין הוא לזכות באליפות, ובשביל זה צריך יותר משחקן אחד, אלא מועדון שלם".

קווין דוראנט שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
"השנה לא אתן לזה להשתלט עליי". קויון דוראנט/AP

"בשנה שעברה הייתי אובססיבי לזכייה באליפות", המשיך דוראנט, שספג אשתקד 12 עבירות טכניות, סכום השווה למספר אותו ספג בכל חמש שנותיו הקודמות יחד. "לפעמים לא הייתי ישן מרוב שרציתי את זה כל כך. צרחתי על חבריי לקבוצה, על שופטים, על מאמנים. הייתי מתעצבן בכל פעם שהייתי חושב שאם לא נשחק טוב במשחק מסוים, זה יעלה לנו בזכייה בתואר".

"השנה אני לא אתן לזה להשתלט עליי", הוא הצהיר. "אני עדיין רוצה את זה מאוד, אבל אני כבר לא אובססיבי. אולי זה לא היה דבר רע, אבל אני כבר לא נהניתי מזה. זה הפך להיות עבודה ולא כיף, ואני אף פעם לא רוצה לאבד את האהבה שלי למשחק. הייתי מתעצבן מכל דבר קטן, וזה פשוט לא אני".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקני אוקלהומה סיטי ת'אנדר קווין דוראנט (מרכז) דרק פישר שמאל) רג'י ג'קסון (ימין). AP
"הייתי מתעצבן בכל פעם שהייתי חושב שאם לא נשחק טוב במשחק מסוים, זה יעלה לנו בזכייה בתואר". דוראנט/AP

על הביקורות נגדו ונגד הת'אנדר אמר דוראנט: "בשנים האחרונות כולם מסמנים את הכוכבים המרכזיים אם הם לא זוכים באליפויות או מספקים את הסחורה בכל פעם. ונתתי לזה להפריע לי בכך שהקשבתי לכל מיני דברים שאנשים אמרו. בשלב מסוים זה השתלט לי על החיים, כי נתתי לזה להשפיע גם על יחסים אישיים. אבל עכשיו אני משחק בחופשיות ונהנה מהמשחק כמו פעם. כבר לא אכפת לי מאף אחד אחר. אני לא עומד לאבד עוד שעות שינה בגלל אנשים שלא נמצאים במעגל הקרוב אליי או למועדון".

על מעמדו בין הגדולים בהיסטוריה אמר: "אני רוצה להיות הכי גדול. אני רוצה להיזכר כאחד הגדולים, כך שאם יעשו מחדש את רשימת 50 השחקנים הגדולים בכל הזמנים, אני רוצה להיות חלק מזה. יש אולי רק 15-20 שחקנים שאפשר להתייחס אליהם כהכי גדולים אי פעם, שיש להם כמה אליפויות ותארי MVP, וכרגע אני אפילו לא קרוב אליהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully