וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרינה וויליאמס זכתה בטורניר גמר הסבב

המדורגת 1 בעולם פיגרה מול נה לי 6:2 אבל חזרה מצוין עם 3:6, 0:6 וזכתה בתואר בפעם השנייה ברציפות ורביעית בקריירה

כמו ב-2009 ובעונה שעברה סרינה וויליאמס הגיעה לטורניר גמר הסבב שנערך באיסטנבול וזכתה בו כשהיא משאירה מאחוריה שובל ארוך של טניסאיות מאוכזבות. האמריקאית שמדורגת 1 בעולם נעלה את עונת 2013 בצורה הכי מושלמת שיכולה להיות עם ניצחון מתוק על נה לי בגמר בשלוש מערכות. זוהי הפעם הרביעית שסרינה חוגגת בטורניר האחרון של השנה.

סרינה, שהזיעה בחצי הגמר מול ילנה ינקוביץ' וגברה עליה גם כן בשלוש מערכות, פתחה רע מאוד את המשחק כאשר הסינית שמדורגת חמישית בעולם שברה כבר במשחקון השלישי ועשתה את אותו דבר גם במשחקון החמישי בדרך ל-1:4, ומכאן הסינית שייטה לניצחון חלק 2:6.

הטניסאית האמריקאית סרינה וויליאמס. רויטרס
מי יעצור אותה? סרינה וויליאמס/רויטרס

המשחקון הראשון במערכה השנייה היה ארוך במיוחד, אבל סרינה זכתה בו והתחילה לצבור ביטחון שבא לידי ביטוי במשחקון הבא שבו האמריקאית שברה ודהרה קדימה ל-0:3. לי החזירה בשבירה משלה בהמשך אבל במצב של 3:4 לסרינה, המדורגת 1 בעולם השיגה שבירה קריטית נוספת שסידרה לה 3:6.

המערכה השלישית הייתה "סרינה וויליאמס" טיפוסית. בלי הרבה פייט ועם הרבה חדות של האמריקאית. סרינה לא השאירה לסינית שום סיכוי למרות שהיו ללי חמש אפשרויות, אבל זה נגמר בבייגל מביך ו-0:6 תוך שעתיים ותשע דקות שסידרו לטניסאית הבכירה כיום בסבב תואר נוסף לארון.

סרינה וויליאמס, טניסאית אמריקאית, חוגגת זכייה בטורניר גמר הסבב. רויטרס
חוגגת, כרגיל. סרינה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully