וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דל פוטרו ניצח את פדרר בגמר בבאזל

הארגנטינאי גבר על האליל המקומי זו השנה השנייה ברציפות, הפעם 6:7, 6:2, 4:6. יוז'ני גבר על פרר בגמר טורניר ולנסיה

חואן מרטין דל פוטרו זכה היום (ראשון) בטורניר באזל (סך פרסים של 1.45 מיליון יורו) אחרי ניצחון 6:7, 6:2, 4:6 על רוג'ר פדרר במשחק הגמר. זו הזכייה בשנייה ברציפות של הארגנטינאי בשוויץ וגם בשנה שעברה הוא ניצח את פדרר בשלוש מערכות.

הקהל המקומי קיווה לראות את פדרר מתאושש אחרי תקופה רעה וזוכה בטורניר הביתי שלו בפעם השישית, אבל לדל פוטרו היו תכניות אחרות. הארגנטינאי שדורג ראשון בטורניר, שלט בקצב במרבית המערכה הראשונה ובזו האחרונה והניף בסיום תואר מספר 16 בקריירה. פדרר שאיכזב והתאכזב, הרשים בסט השני, אבל לא יותר. הוא נותר עם תואר בודד ב-2013, זה בהאלה ביוני האחרון, והפסיד למרות שהגיע לגמר בבאזל בפעם השמינית ברציפות.

הטניסאי הארגנטינאי חואן מרטין דל פוטרו. רויטרס
הגיע כפייבוריט והוכיח מדוע. דל פוטרו/רויטרס

בספרד נערך היום גמר טורניר ולנסיה (סך פרסים של 1.5 מיליון יורו) ודויד פרר שקיווה לאסוף תואר שלישי השנה כשל בבית מול מיכאל יוז'ני שניצח 3:6, 5:7. הרוסי שמדורג 21 בעולם הניף את התואר העשירי שלו בקריירה השיג שתי שבירות במערכה הראשונה ולמרות אחוזי הגשה פחות טובים הוא ניצח 3:6. במערכה השנייה יוז'ני שוב סיפק שתי שבירות חשובות ונשבר פעם אחת בלבד בדרך ל-5:7 על המדורג ראשון בטורניר שירד מנוצח אחרי שעה ו-23 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully