וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: 90 דקות לנאתכו בהפסד קאזאן, 67 דק' לרפאלוב

רובין נכנעה 2:1 ללוקומוטיב. רפאלוב הוחלף בהפסד ברוז' 2:0 לגנק, אוואט סופסל, בכורה העונה לדן מורי בוויטסה ארנהם

ביברס נאתכו פתח היום (ראשון) את משחקי הנציגים הישראלים ברחבי אירופה כשהשלים 90 דקות בהפסד הביתי של רובין קאזאן 2:1 ללוקומוטיב מוסקבה. קבוצתו של נאתכו המשיכה בצלילה שלה עם הפסד שני ברציפות. רומן פבליוצ'נקו כבש ראשון לאורחים (52), ואחרי שאלכסנדר ריאזנצב איזן (60), דאמה 'נדויי כבש את שער הניצחון (84).

ביברס נאתכו שחקן רובין קאזאן. AP
עונה מאכזבת. ביבראס נאתכו/AP

* אחרי השער בליגת האלופות, בירם כיאל שמר על מקומו בהרכב סלטיק והיה שותף לניצחון החוץ 1:2 על פרטיק ת'יסל. גאורגיוס סמאראס העלה את האורחים (34) ליתרון לפני שכריס דולן איזן (67). מיד לאחר השער כיאל יצא ומחליפו אמידו באלדה כבש את שער הניצחון כעבור חמש דקות. ניר ביטון נכנס כמחליף ל-12 הדקות האחרונות.

* דן מורי ערך הופעת בכורה העונה במדי הקבוצה הראשונה של ויטסה ובעצם משחק ראשון במדיה מאז מרץ. הבלם הישראלי פתח בהרכב, השלים 90 דקות וספג צהוב ב-2:2 נגד כרונינגן. ויטסה מדורגת במקום השישי בטבלה.

* דודו אוואט שוב נותר על ספסל מאיורקה וראה את מחליפו רובן מיניו סופג שלושה שערים בהפסד הקבוצה 3:1 למוליכה רקראטיבו הואלבה. תומר חמד הפצוע כמובן לא נכלל בסגל.

* גיא לוזון וסטנדרד ליאז' סיימו ב-1:1 סוער בקלאסיקו הבלגי מול אנדרכלט. המאמן הורחק כמו גם שני שחקנים נוספים של קבוצתו. לידיעה המלאה.

ליאור רפאלוב שחקן קלאב ברוז'. GettyImages
פתח בהרכב אבל לא הצליח למנוע הפסד שני ברציפות. רפאלוב/GettyImages

* ליאור רפאלוב וקלאב ברוז' יכלו לעלות זמנית לראש הטבלה בבלגיה, אבל שוב פספסו אותה כשנחלו הפסד ליגה שני ברציפות, 2:0 בחוץ מול גנק. ליאור רפאלוב פתח בהרכב אבל הוחלף בדקה ה-67 על ידי ויקטור ואסקז.

* עידן ויצמן המורחק החמיץ את משחקה של סימורג בבית נגד נפצ'י באקו.

* עדיין במזרח אירופה, גל שיש וקבוצתו האוקראינית וולין לוצק הפסידו 2:1 בחוץ מול סבאסטופול. המגן הישראלי שיחק 90 דקות, אבל ראה את ארתור קארנוזה כוכב שער דרמטי עמוק בתוספת הזמן.

* לאחר שהיה שותף להדחת שלאסק וורוצלאב מהגביע, עודד גביש פתח על הספסל ושיחק 4 דקות כמחליף בהפסד קבוצתו 2:1 בבית לזבישה בידגושץ'.

* אבי ריקן, שהחלים מפציעה, פתח בהרכב ציריך במשחק הבית המסקרן מול באזל שהסתיים ב-0:0 מאכזב. בסיבוב הקודם ריקן כבש מול האלופה, אך הפעם הוא לא לבלוט והוחלף בדקה ה-76.

* אחרי המשחק נגד טוטנהאם, קובי מויאל לא נכלל בסגל למשחק העונה מול סגנית המוליכה המולדבית וריס. שריף טירספול ניצחה 0:3.

* גיא אסולין הוחלף במחצית במשחק ההפסד של הרקולס אליקנטה 1:0 לריאל חאן במחזור ה-11 בליגת המשנה בספרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully