וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ זעם על אוהדי דורטמונד: "מתבייש בהם"

המאמן כעס על האוהדים שהתפרעו בניצחון בדרבי של חבל הרוהר. גווארדיולה: "כל מה שהשחקנים שלי צריכים זה מנוחה"

המחזור ה-10 בבונדסליגה החל אתמול (שבת), עם ניצחונות של המוליכות. הדרבי של חבל הרורהר בין דורטמונד לשאלקה נצבע בצהוב, כשהשוורצגלבן חגגו עם 1:3 קליל למדי. המוליכה באיירן מינכן נקלעה לפיגור 1:0, אך ביצעה מהפך וניצחה בסיום 2:3 את הרטה ברלין.

פייר פטריק אובמיאנג (14), נורי שאהין (51) ויקוב בלאשצ'יקובסקי (74) כבשו לדורטמונד, ואילו מקס מאייר הצעיר והכישרוני היה שם רק כדי לצמק לבלוז עם שער נאה בדקה ה-63. למרות ההצגה הגדולה, מאמן דורטמונד יורגן קלופ נראה נסער בסיום בעקבות ההתנהגות של אוהדי השוורצגלבן, שעוררו מהומה עם רימוני עשן ושאר פירוטכניקה שגרמו להפסקה של המשחק. "ברגעים כאלה אתה פשוט מתבייש", אמר המאמן בפסקנות. השוער רומן וידנפלר ניסה להבין לליבם של האוהדים. "אני לא מפחד מהם. בדרבי יוצאות מהם הרבה אמוציות ואגרסיות. זה לא צריך לקרות, הם צריכים להתנהג כמו שצריך בפעם הבאה".

אוהדי בורוסיה דורטמונד. Lars Baron, GettyImages
המאמן מבקר אותם. אוהדי דורטמונד/GettyImages, Lars Baron

באיירן מינכן ופפ גווארדיולה ממשיכים לחגוג בליגה המקומית, ולאחר 10 מחזורים הם עדיין ללא הפסד ומוליכים את הטבלה. אחרי פיגור 1:0 מול הרטה ברלין אמש, הגיע מריו מנדזוקיץ' שכבש צמד, ואפילו מריו גצה שחוזר מפציעה ממושכת קינח עם שער נוסף, אך כל זה לא עודד את רוחו של גווארדיולה, שנראה מאוכזב בסיום. אם זה לא הספיק, אריאן רובן נפצע במפשעה במהלך המחצית הראשונה והוחלף. "לא היינו טובים", הודה גווארדיולה בסיום. "בשבוע הקרוב, נצטרך לנצל את הזמן כדי לנוח ולהכין את עצמנו למשחק בהופנהיים. השחקנים שלי זקוקים למנוחה".

פרנק ריברי דווקא לא מודאג: "היו לנו שלושה משחקי הבית השבוע, ואת כולם ניצחנו. זה מרשים ביותר", אמר הצרפתי בסיום. "היה משחק קשה".

מריו גצה, כאמור, פתח בהרכב, שיחק 70 דקות וכבש לראשונה מאז שחזר מהפציעה. "לשחק 70 דקות זה מצוין בשבילי. אני עדיין לא בשיא הכושר, אבל זה נורמלי. הרטה הייתה עיקשת, אבל אני שמח שבסוף ניצחנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully