וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: דורטמונד ניצחה 1:3 בדרבי את שאלקה

הצגה גדולה של סגנית האלופה, מחיטריאן כיכב. באיירן מינכן ניצחה 2:3 את הרטה ברלין, המחליפים מנדז'וקיץ' וגצה כבשו

הליגה הגרמנית ממשיכה לספק את הסחורה, כשהערב (שבת) נערך הדרבי הגדול של חבל הרוהר, בו זכתה דורטמונד בניצחון חוץ 1:3 על יריבתה המרה שאלקה. באיירן מינכן שמרה על הפסגה עם 2:3 ביתי על הרטה ברלין (בן שהר לא נכלל בסגל) ואילו לברקוזן השלישית ניצחה 1:2 בבית את אוגסבורג. הופנהיים השיגה 1:4 מרשים בהאנובר, וולפסבורג מחצה 0:3 את ורדר ברמן. המחזור החל ביום שישי עם 1:1 בין שטוטגרט לנירנברג.

שוער בורוסיה דורטמונד, רומן ויידנפלר. רויטרס
גם הרגיע את האוהדים וגם עצר פנדל. רומן ויידנפלר/רויטרס

שאלקה - דורטמונד 3:1

בניגוד לעונה שעברה, הדרבי הגדול של חבל הרוהר נצבע כולו צהוב. דורטמונד נקמה ביריבתה המושבעת על שני ההפסדים הקודמים, ניצחה 1:3 בפלטינס ארינה וגם שברה את השוויון במאבקים ההיסטוריים בין הקבוצות. אחרי הניצחון המשכנע על ארסנל באנגליה, יורגן קלופ החזיר להרכב את פייר אמריק אובמיאנג וקיבל ממנו שער כאשר עשן הרימונים התפזר. הרכש מסנט אטיין חתם מהלך קבוצתי נאה בדקה ה-14, רומן ויידנפלר התעלה עם הדיפת פנדל בדקה ה-30 ונורי שאהין הבקיע שער נהדר בדקה ה-51 כדי לסבך עוד יותר את המארחים. מקס מאייר, הכישרון הלוהט בן ה-18 של שאלקה, נכנס בדקה ה-61 וצימק אחרי שתי דקות על המגרש, אבל איש המשחק היה הנריך מחיטריאן, שבנה את שני השערים הראשונים של דורטמונד וביצע מבצע גדול כדי לסדר למחליף יקוב בלאשצ'יקובסקי את השלישי בדקה ה-74. יופי של דרבי, דורטמונד נותרת במרחק נקודה מבאיירן מינכן הראשונה.

דקה 1: המשחק יצא לדרך בעיכוב של כחמש דקות, בעקבות רימוני עשן שנזרקו לעבר המגרש מכיוון אוהדי דורטמונד.

דקה 14: גול! המהירות של דורטמונד עושה את ההבדל. מחיטריאן הכניס כדור לרויס, שהעביר רוחב ואפשר לאובמיאנג לדחוק לרשת החשופה. 0:1 לדורטמונד.

דקה 30: פנדל! הומלס ספק פגע באיחור בסולואי והשופט הצביע על הנקודה הלבנה. בואטנג ניגש, אבל בעט למרכז והשוער ויידנפלר הצליח להדוף. עדיין 0:1 לדורטמונד.

* זה לא מקרי. ויידנפלר עצר ארבעה משמונת הפנדלים האחרונים שנבעטו לעברו בבונדסליגה.

דקה 51: גול! מחיטריאן התקדם באין מפריע, הסתובב ומצא את שאהין החופשי. הטורקי העביר לשמאל ומ-18 מטרים בעט כדור מצוין בחצי גובה שהכניע את הילדברנד. 0:2 לדורטמונד.

דקה 63: גול! המחליף מאייר, רק שתי דקות על המגרש, רשם פריצה נהדרת והכין לסולואי שהחטיא. הכדור חזר למחליף בן ה-18 שכבש את השלישי שלו בשלושת המחזורים האחרונים. רק 1:2 לדורטמונד.

דקה 74: מחיטריאן דהר על פני 70 מטרים, העביר שחקן אחד בין הרגליים וברחבה מסר לבלאשצ'יקובסקי המחליף שכבש בקלות אחרי שלוש דקות על המגרש. בישול מופלא, 1:3 לדורטמונד.

אוהדי בורוסיה דורטמונד. Lars Baron, GettyImages
הדליקו את הדרבי. אוהדי דורטמונד/GettyImages, Lars Baron
שחקני דורטמונד חוגגים שער. רויטרס
מהלך נהדר. שחקני דורטמונד חוגגים/רויטרס

באיירן מינכן - הרטה ברלין 2:3

הבווארים שוב נקלעו לפיגור ביתי, אבל ידעו לחזור ולנצח עוד משחק. הרטה ברלין הוליכה משער של אדריאן ראמוס כבר אחרי ארבע דקות, טוני קרוס ואריאן רובן נאלצו לצאת בגלל פציעות (לפחות על פי הודעת המועדון) אך למזלו של פפ גווארדיולה יש לו סטארים גם על הספסל. מריו מנדז'וקיץ' נכנס במקום רובן והבקיע צמד (29 ו-51) כדי להשלים מהפך, לפני שהמחליף הנוסף מריו גצה (54) חגג את שער הליגה הראשון שלו במדי באיירן. אניס בן חטירה רק צימק ארבע דקות לאחר מכן, לא יותר מזה. הבווארים עדיין בפסגה.

דקה 4: גול! איזו פתיחה מפתיעה. סקיילברד הנורבגי הגביה כדור קרן מצד ימין, ואדריאן ראמוס מצא עצמו חופשי ברחבה ונגח לרשת של נוייר. 0:1 מהמם להרטה ברלין.

דקה 29: גול! גצה ומנדז'וקיץ' החליפו את קרוס ורובן בגלל פציעות, והחלוץ הקרואטי הצליח לכבוש כבר אחרי שלוש דקות על המגרש, כשנגח לרשת אחרי כדור חופשי שהגביה ריברי. 1:1.

דקה 51: גול! המהפך הושלם. הפעם שווינשטייגר הגביה כדור חופשי לרחבה ושוב מנדז'וקיץ' היה שם כדי לנגוח. קראפט, אקס באיירן, הגיב מאוחר והוציא כדור שני מהרשת. צמד לקרואטי שעלה כמחליף, 1:2 לבאיירן.

דקה 54: גול! גם החילוף הראשון של באיירן מניב פרי. אחרי שכבש בליגת האלופות באמצע השבוע, לגצה יש כעת שער ראשון גם בליגה. ראפיניה הגביה מימין, גצה הנמוך חיכה בשמאל ונגח כדור שאיכשהו התגלגל פנימה. 1:3 לבאיירן.

דקה 58: גול! שולף פרץ בצד שמאל, ראמוס בעט ובן חטירה המשיך פנימה. הרטה לא מוותרת, 2:3 לבאיירן.

מאמן באיירן מינכן פפ גווארדיולה (שמאל) עם שחקנו אריאן רובן. רויטרס
עוד בלגן או בגלל פציעה? אריאן רובן מוחלף על ידי פפ גווארדיולה/רויטרס
חלוץ באיירן מינכן מריו מנדז'וקיץ'. רויטרס
בכל מקרה, המחליף של רובן עשה את העבודה. מריו מנדז'וקיץ' חוגג/רויטרס

באייר לברקוזן - אוגסבורג 1:2

כולם מתעסקים בגרמניה במאבק בין באיירן מינכן לדורטמונד, אבל באייר לברקוזן נמצאת עדיין חזק במאבק האליפות והיא מפגרת רק בנקודה אחרי באיירן מינכן המוליכה. המארחת ידעה, בדיוק כמו באיירן, לחזור מפיגור ביתי והשיג שלוש נקודות על חשבון אוגסבורג. האורחים עלו ליתרון משער של אנדרה האן בדקה ה-24, אבל הקפטן סימון רולפס איזן בחלוף 10 דקות והרכש מבאיירן מינכן, אמרה ג'אן הטורקי, הכריע שבע דקות לסיום עם שער הבכורה שלו במועדון.

- אמרה ג'אן שחקן לברקוזן לפני קווין פוגט שחקן אוגסבורג. Thorsten Wagner, GettyImages
שער בכורה ששווה שלוש נקודות. אמרה ג'אן/GettyImages, Thorsten Wagner

משחקים נוספים

וולפסבורג - ורדר ברמן 0:3
לוולפסבורג: מקסימילאן ארנולד (7), איביצה אוליץ' (72), איבן פרישיץ' (89)

האנובר - הופנהיים 4:1
להאנובר: סאליף סאנה (56). להופנהיים: סיאד סליחוביץ' (10 בפנדל), קאי הרדלינג (18), רוברטו פירמינו (62 ו-64)

מיינץ - בראונשוויג 0:2
למיינץ: שינג'י אוקזאקי (8 ו-68)

שטוטגרט - נירנברג 1:1
לשטוטגרט: ודאד איבישביץ' (3 בפנדל). לנירנברג: יוסיפ דרמיץ' (6)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully