וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר ניצחה 2:4 את ורונה בסן סירו

הנראזורי קטעו רצף של שלושה מחזורים ללא ניצחון, מוראס ובלפודיל הורחקו. 0:1 לסמפדוריה המתאוששת על אטלאנטה

העולה החדשה ורונה היא אחת הקבוצות המפתיעות עד כה בסרייה A, אבל אחרי שלושה ניצחונות רצופים נעצרו לוקה טוני וחבריו בסן סירו כשנוצחו על ידי אינטר 2:4 בפתיחת המחזור התשיעי. אחרי שלושה מחזורים ללא ניצחון, הנראזורי אספו שלוש נקודות וחלפו על פני ורונה בטבלה כשעלו זמנית למקום הרביעי בטבלה. שתי הקבוצות סיימו את המשחק בעשרה שחקנים לאחר שבתוספת הזמן ונגליס מוראס מוורונה ואישאק בלפודיל מאינטר הורחקו. במשחק שפתח את המחזור ניצחה סמפדוריה את אטאלנטה 0:1.

מגן אינטר ג'ונתן חוגג שער (שמאל). AP
הנראזורי חזק בצמרת. ג'ונתן/AP

בדקה ה-10 אינטר הפכה כדור קרן לשער יפה של ג'ונתן, שבעט מתוך הרחבה פנימה והעלה את הנראזורי ל-0:1. שתי דקות אחר כך הגיע השני של אינטר. פרדי גוארין המשיך מקרוב כדור קרן שנבעט מצד ימין, הכדור נהדף מקו השער על ידי אחד משחקני ההגנה של ורונה אך פגע ברודריגו פלאסיו וניתז פנימה. 0:2 לאינטר מוחץ לאינטר. שחקניו של וולטר מצארי שלטו לחלוטין במשחק, אבל בדקה ה-32, בניגוד למהלך העניינים, ורונה צימקה ל-2:1. לוקה טוני השאיר כדור לרפאל מרטיניו, שחדר לרחבת ה-16 של אינטר והפציץ פנימה. השער הפיח רוח חיים בוורונה, שהחלה לתקוף את שערו של פאבלו קריזו. אינטר ניצלה את הרצון של ורונה להשוות ובדקה ה-38 היה זה אסטבן קמביאסו שעט על כדור שהדף שוער ורונה רפאל וקבע 1:3 למארחת במחצית הראשונה הקצבית.

המחצית השנייה הייתה המשך של הראשונה. בדקה ה-56 אינטר שוב הפכה כדור קרן לשער, כשהגנת ורונה לא הצליחה להרחיק את הכדור והמגן רולאנדו דחק מקרוב פנימה והעלה את המארחת ל-1:4. בדקה ה-71 ורונה שוב צימקה. לוקה טוני קיבל כדור ברחבת הנראזורי, גונן עליו בגופו, מסר לרומולו וזה עצר בימין ובעט בשמאל שטוח פנימה כדי לקבוע 4:2. בתוספת הזמן המשחק התחמם והשופט הרחיק את ונגליס מוראס מוורונה ואישאק בלפודיל מאינטר לאחר שהתעמתו. בסיום אינטר ניצחה 2:4.

קשר אינטר אסטבן קמביאסו. AP
השתתף בחגיגה. קמביאסו/AP

במשחק המוקדם, שפתח את משחקי המחזור התשיעי, ניצחה סמפדוריה בביתה את אטאלנטה 0:1 והמשיכה במגמת ההתאוששות עם ניצחון שני רצוף. אחרי מחצית ראשונה מאופסת, האלפים באצטדיון לואיג'י פראריס חגגו כשאדר הברזילאי מסר לגרמני שקודראן מוסטאפי, שהרשית בדקה ה-57 והעניק לקבוצתו שלוש נקודות יקרות. הקבוצה מגנואה עלתה זמנית למקום ה-13 אחרי הניצחון.

שחקני סמפדוריה חוגגים שער שכבש שקודראן מוסטאפי (מרכז, למטה). AP
שלוש נקודות חשובות לסמפ. שקודראן מוסטאפי חוגג עם חבריו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully