וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התביעה בדרך? שארפ יגיע לישראל וייפגש עם ניר אלון

25.10.2013 / 10:12

עוזר מאמן מכבי תל אביב לשעבר יברר פרטים נוספים לגבי התביעה נגד קבוצתו לשעבר. אלון: "נבחן את הצעדים הבאים"

דרק שארפ, ששהה עם משפחתו בפלורידה בחודשים האחרונים, יגיע בשבוע הבא לישראל, כך נודע לוואלה! ספורט. שארפ ישוב לארץ בכדי לברר פרטים נוספים לגבי התביעה אותה הוא רוצה להגיש נגד מכבי תל אביב, וייפגש בנושא עם יו"ר ארגון השחקנים ניר אלון ועם עורך דין המתמחה בנושא. שארפ אף מתכוון בשהותו בישראל להצטלם לתוכנית ריאליטי שתשודר בישראל.

עוזר מאמן מכבי תל אביב דרק שארפ. קובי אליהו
שוב בישראל, הפעם המסיבות לא משמחות. שארפ/קובי אליהו

כפי שפורסם לפני מספר ימים, ברצונו של שארפ לתבוע את מכבי תל אביב בתואנה כי היא מחויבת לשלם לו פיצויי פיטורין. שארפ, חבר בארגון השחקנים, אף פנה לפני מספר חודשים בנושא לארגון וביקש לבדוק האם הוא זכאי לפיצויי פיטורין והאם ניתן להגיש תביעה מול מכבי תל אביב.

שארפ, ששימש כעוזר מאמן הצהובים עד הקיץ האחרון, נעלב מאוד מהצעתה של מכבי תל אביב במהלך הקיץ, כשבסביבתו אמרו במהלך הקיץ כי "ההצעה של מכבי היתה בעצם להציע בכדי שלא יישאר".

שארפ היה חלק מהמעדון 17 שנים, כשהוא טוען כי "מכבי תל אביב הציעו לו סכום מופחת מאשר בעונה הקודמת, ועל כן זה דומה לכך שפיטרו אותי". הסכומים אותם הוא מעוניין לתבוע מהמועדון עלולים להגיע לסכום של מאות אלפי שקלים.

ניר אלון, יו"ר ארגון השחקנים, אמר לוואלה! ספורט: "אפגש עם שארפ ונבחן את הצעדים הבאים בהם ננקוט. אם אכן יש לו זכויות ממכבי והם לא שילמו לדרק, אני בטוח שמכבי ישלמו ללא צורך בפנייה לערכאה שיפוטית".

יו"ר ארגון השחקנים ניר אלון. יותם רונן
"נבחן את הצעדים הבאים". ניר אלון/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully