וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד בלו: "גם ב-2011 כולם פקפקו, בסוף הגענו לגמר"

25.10.2013 / 8:17

הפורוורד המתקמבק מצא הקבלה מעניינת לאחר ניצחון מכבי תל אביב על הכוכב האדום. סמית': "כשהולך לסופו ככה, גם לנו הולך"

עריכת וידאו: יותם בן דוד

"עננת הלחץ" במכבי תל אביב, כפי שהמאמן דיוויד בלאט הגדיר את האווירה בקבוצה בתחילת השבוע, התתפוגגה במעט לאחר הניצחון שהשיגו אמש (חמישי) הצהובים, 82:96 מול הכוכב האדום בלגרד. השחקנים לא הסתירו את השמחה עם הירידה לחדר ההלבשה.

המאמן דיוויד בלאט שיבח את השחקנים בחדר ההלבשה על כך ש"פתחו את המשחק באינטנסיביות ובצורה אגרסיבית, כפי שאנו צריכים". המאמן אף שיבח את השחקנים על משחק קבוצתי וציין את העובדה כי שבעה שחקנים קלעו בספרות כפולות. עם זאת, המאמן העיר לשחקניו כי "אנו צריכים להיות עקביים".

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
שיבח את השחקנים. בלאט/ברני ארדוב

אלי דריקס, מנכ"ל מכבי תל אביב, אמר לוואלה! ספורט: "תמיד יש לחץ במכבי, אבל אני שמח שההיכל היה מלא והאוהדים באו ודחפו את הקבוצה, הקבוצה הראתה תצוגה נאה ואני חושב שמי שהיה במשחק נהנה. עכשיו חשוב שתהיה המשכיות", הדגיש דריקס.

דריקס הודף את הטענה כי הניצחון אמש הושג גם בזכות חולשת היריבה. "אין קבוצות חלשות ביורוליג, רק בשבוע שעבר הכוכב האדום בלגרד הפסידו לקובאן במשחק צמוד, זה מראה שהיא קבוצה חזקה. עם זאת, זו תחילת עונה, יש עדיין שחקנים שלא מכירים טוב אחד את השני, אני מניח שעם הזמן דייויד יידע לגבש אותם ויהיה רצף יותר טוב של משחקים טובים". המנכ"ל התייחס לפציעות מהן סובלים שחקנים הקבוצה: "שון ג'יימס נפצע במשחקי האימון של טרום העונה בקרסול, ולקח לו זמן לחזור. גם דווין סמית' נפצע בברך, אלו שחקנים דומיננטים בקבוצה. אבל בסך הכל זה פוגע בקבוצה, אני שמח ששניהים הציגו משחק טוב".

לשאלה מי יושאל מהקבוצה, יובל נעימי או ג'ייק כהן, עליו מבררת מכבי עם קבוצות באיזה מחיר ינתן להשאילו, ענה המנכ"ל: "אני יכול להגיד רק דבר אחד בהקשר הזה - הסגל הרחב כפי שהוא לא יישאר. צריך לצמצם את הסגל. מה יקרה? אנו נדע בשבוע - שבועיים הקרובים".

דיוויד בלו סיכם את המשחק: "מה היה ההבדל בין המשחקים האחרונים למשחק הזה? הצלחנו לקלוע, קליעות שלא נכנסו לנו במשחקים האחרונים, שיחקנו גם יותר קשוח בהגנה לארוך כל המחצית הראשונה, פתחנו פער טוב והצלחנו לשמור עליו", אמר בלו לווואלה! ספורט.

בלו הוסיף: "בלגרד חלשה? כל הקבוצות ביורוליג הן טובות, הן במפעל הזה בגלל הסיבה הזו. אני מאמין שאנו קבוצה טובה ולא שהם לא קבוצה טובה. אנחנו שמחים עם הניצחון שהשגנו, אנחנו בונים משהו ואני נרגש לגבי מה שיש לנו".

על התרשמותו מהקבוצה עד כה , אמר בלו: "ב-2011, כולם פקפקו במכבי תל אביב, בייחוד שהיו לנו כמה הפסדים מוקדמים, והגענו למשחקים הסופיים ביורוליג. גם עתה, זה שלב מוקדם של העונה, והכי חשוב שיש לנו שחקנים כישרוניים, וכולם עובדים קשה. יש כאן צוות מאמנים מוכשר ואני מצפה לעונה טובה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ג'ו אינגלס דיוויד בלו שחקני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
זיכרונות מ-2011. בלו עם אינגלס/ברני ארדוב

דווין סמית' הוסיף: "כולם תמכו היום במגרש אחד בשני, וזה חשוב. האיזון הזה עזר לנו הרבה מול הכוכב האדום. אני חושב שהכי חשוב שנשיך לעבוד, יש בחורים חדשים בקבוצה, היו לנו כמה פציעות. אבל כולם מגיעים ועובדים כל יום , ודברים כאלו מקבלים ביטוי על המגרש. כמו הניצחון הזה. סופו? הוא היה מצוין היום והראה על המגרש המון אנרגיה. כשהולך לו ככה, גם לנו 'הולך', כך גם שון ג'יימס, הם חלק חשוב מהקבוצה ועשינו עבודה טובה בלהעביר להם את הכדור".

לגבי מצב פציעתו בברך, הוסיף סמית': "אני מתאושש, הצוות עוזר לי בכך. אני ממשיך לעבוד על זה ונראה מה יקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully