וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "התרומה של סופו היא מעבר לסטטיסטיקה"

24.10.2013 / 23:09

מאמן מכבי ת"א החמיא לסנטר אחרי הניצחון על הכוכב האדום. הסנטר היווני: "נהנה לשחק במכבי, האוהדים נתנו לי המון אנרגיה"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

צפו בתקציר המשחק

מכבי תל אביב רשמה הערב (חמישי) את ניצחונה הראשון ביורוליג כשהביסה 82:96 את הכוכב האדום בלגרד תוך כדי הצגת יכולת מרשימה ביותר. לא פחות משבעה שחקנים של מכבי קלעו בספרות כפולות, כשהקבוצה מנצלת יום מצוין מחוץ לקשת וקולעת 15 שלשות ב-53 אחוזים. ברבע האחרון הצליחו הסרבים לצמק בצורה מרשימה וגרמה למעט דאגות ביציעי יד אליהו. בעקבות הניצחון עלו הצהובים למקום השני בבית ד' באופן זמני, ובשבוע הבא הם יפגשו ברוסיה את לוקומוטיב קובאן, מוליכת הבית, שמחזיקה במאזן מושלם.

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מפרגן לסנטר הגדול שלו. דיוויד בלאט/ברני ארדוב

"סופו הוא אחד שמשפיע על המשחק ביכולות שלו אבל גם כשהוא משחק את המשחק עם תשוקה, זה מושך את הקהל ואת האחים והתרומה שלו היא גם מעבר לסטטיסטיקה", החמיא דיוויד בלאט לסנטר הגדול שלו, "אני רוצה שאנשים לא ישכחו שלפני 3 שנים, בשנה ראשונה שלי במכבי, סופו היה בחמישייה הראשונה של היורוליג מה שהוא לא עשה בקריירה שלו והגענו לגמר היורוליג איתו ובזכותו והוא מרגיש פה טוב, אני מקווה שהוא יכול להביא את מה שהוא הביא היום בכל משחק".

המאמן המשיך ודיבר על הרכז יוגב אוחיון שנמצא במהלך הרבע השלישי: "יוגב בסדר, הוא קצת סובב את הקרסול. נתתי לו לנוח. טייריס רייס נתן משחק טוב מאוד, וזאת בשורה משמחת".

על בובאן מריאנוביץ' שהקשה הערב מאוד על הצהובים אמר בלאט: "הוא שחקן טוב ואני לא מבין למה הוא לא ב-NBA. יש לו נקודות תורפה אבל צריך לתת קרדיט לשון ולסופו שעשו את העבודה מתי שהיינו צריכים".

על המשחק בשבוע הבא נגד קובאן אמר בלאט: "אנחנו רוצים לנצח כל משחק, ובבית הזה אפשר להפסיד כל משחק. הלוח משחקים לא מתוכנן, בטח לא לקבוצה חדשה כמו שלנו. אני לא מציע לאנשים בקובאן לקנות כרטיסים לחופשה".

בובאן מריינוביץ' שחקן הכוכב האדום בלגרד חוסם את סופוקליס שחורציאניטיס שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הוכיח שהוא ענק. שחורציאניטיס/ברני ארדוב

סופוקליס שחוצראניטיס אמר בסיום לוואלה! ספורט: "זה היה ניצחון נהדר עבורנו, היינו צריכים אותו. היתה לנו התחלה לא טובה בשבוע שעבר מול וויטוריה, הדבר הכי חשוב היה לנצח היום ואני שמח על כך". סופו המשיך ואמר: "אני שמח ונהנה לשחק במכבי. האוהדים נתנו לי הרבה אנרגיה, אבל זו לא רק היכולת האישית שלי. יש לנו גם שחקנים טובים אחרים שכיף לשחק איתם". עם זאת, הוסיך היווני: "אנחו צריכים להיות עקבייים, ברבע האחרון לא שיחקנו כמו שצריך".

יוגב אוחיון, שנפצע וירד אל הספסל ברבע השלישי אמר: "היה משחק טוב שלנו, הצגנו אנרגיות מההתחלה. אני חושב שהצגנו משחק טוב מאוד ואנחנו רוצים עוד. אין ספק שאחרי ניצחון כזה מד הלחץ ירד אך במכבי הלחץ תמיד עולה ויורד. הצגנו כדורסל טוב, היינו ראשונים לכל כדור, היו שבעה שחקנים בדאבל פיגרס מה שמראה על משחק קבוצתי. לכולם יודעים איזה לב ענק יש לסופו תרתי משמע, והוא הוכיח היום שהוא אדיר, ענק".

יוגב אוחיון שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מד הלחץ יורד. אוחיון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully