וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין: "לא קיבלנו מתנה, חשוב לנו לדעת על הצהובים"

24.10.2013 / 12:02

בסכנין ביקשו הבהרות מההתאחדות אחרי הניצחון הטכני על אשדוד, ולא מתרגשים ממכת הפציעות לקראת מכבי תל אביב

one

בבני סכנין פנו להתאחדות לכדורגל בבקשה לדעת האם הכרטיסים הצהובים במשחק מול מ.ס אשדוד נחשבים או מבוטלים בשל הניצחון הטכני שהעניק בית הדין של ההתאחדות לכדורגל לסכנין. כזכור, אשדוד שיתפה שלא כדין את חאתם אלחמיד, ובסכנין מנסים כעת לבדוק האם מלבד הפרש השערים הגבוה יותר שהרוויחו (0:3 במקום 1:2 שהושג בפועל) הם גם יהנו מביטול הכרטיסים הצהובים לארבעה משחקני הקבוצה, עלי עוסמאן, באסם גנאים, עלאא אבו סלאח ופיראס מוגרבי.

אגב, מי שבטח לא יאהבו את הניצחון הטכני הם מוגרבי ומוחמד כליבאת, שכבשו שערים במשחק ואלו לא ייחשבו בספירה הכללית של כובשי השערים של ליגת העל. "האמת שלנו זה פחות משנה, אלא יותר נוגע לאשדוד", אמר יו"ר סכנין מוחמד אבו יונס. "אנחנו במילא ניצחנו אז בטח לא קיבלנו שום דבר במתנה. עכשיו חשוב לנו לדעת מה בנודע לצהובים במשחק וביקשנו מההתאחדות להבין, אני מקווה שנקבל תשובות בקרוב".

מרקו בלבול, מאמן בני סכנין. ניב אהרונסון
השחקנים שלו יתאוששו בזמן? מרקו בלבול/ניב אהרונסון

במקביל בסכנין ממשיכים בהכנות למשחק מול מכבי תל אביב, שהפך להיות משחק צמרת לכל דבר בשלב זה של העונה. בסכנין ישנם כמה שחקנים שסובלים מפציעות ביניהם כליבאת, מור שושן, סאני, דדי בן דיין ומוחמד גדיר, אך בקבוצה מאמינים שבסופו של דבר מלבד שושן שייעדר עוד כמה שבועות, מרבית השחקנים האחרים יהיה כשירים למשחק. "יש לנו סגל רחב העונה", אמר אבו יונס. "גם מול אשדוד היו חסרים שחקנים וניצחנו, אנחנו לא מתרגשים מפציעה כזו או אחרת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully