וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם אלחמיד היה נפגע, אשדוד הייתה מתפרקת"

24.10.2013 / 9:56

בהתאחדות לא עוברים לסדר היום בעקבות שיתוף הקשר ללא בדיקות: "צריך ששחקן יתמוטט כדי שמישהו יסיק מסקנות?"

one

בבתי הדין של ההתאחדות לכדורגל מסרבים להאמין שבמ.ס אשדוד עברו לסדר היום בעקבות מקרה שיתופו של שחקן ללא בדיקות רפואיות. כפי שנחשף בוואלה! ספורט, חאתם עבד אלחמיד שיחק ללא בדיקות רפואיות וזאת בניגוד לתקנות המפורשות של ההתאחדות לכדורגל המחייבות את הקבוצות לקבל אישור על תקינות הבדיקות כתנאי לרישומו כחוק בבקרה.

"האם צריך לחוות מקרה דומה כמו השחקן שנפטר על המגרש בבאר שבע (צ'סואה נסופאווה, א"י) כדי שמישהו בקבוצה יסיק מסקנות?", אמר גורם בבתי הדין. "מדובר בפרשה חמורה מאוד. אני יכול לומר לך בוודאות שאם השחקן היה נפגע, אשדוד הייתה מתפרקת. ההד הציבורי היה רחב יותר והעונש היה בלתי נמנע. אני בכלל לא בטוח שהם היו נשארים בליגה הזאת. שמעתי את ראשי אשדוד ונדהמתי, כאילו תום הלב מצדיק את הרשלנות".

לידיעה הראשונית על כך שאשדוד שיתפה שחקן שלא כחוק

חאתם עבד אלחמיד שחקן מ.ס. אשדוד חוגג שער. מגד גוזני
בדיקה פשוטה מגלה כי אלחמיד גם לא רשום ברשימת השחקנים באתר ההתאחדות לכדורגל כשהסיבה לכך היא הבדיקות הרפואיות שהשחקן לא עבר/מגד גוזני

באשדוד טענו במהלך השבוע כי אלחמיד שותף שלא כחוק בגלל שהחליף את מספר החולצה, אך יידעו את המשקיף טובי מלאך על המקרה הזה. בהתאחדות הבהירו שאין קשר להחלפת החולצה. אגב, בדיקה פשוטה מגלה כי אלחמיד גם לא רשום ברשימת השחקנים באתר ההתאחדות לכדורגל כשהסיבה לכך היא הבדיקות הרפואיות שהשחקן לא עבר. "צריך לומר שאפו גם לשופט צביקה לוי שידע לזהות את המקרה ולדווח עליו", אמרו בבית הדין.

לאשדוד, שנפסק נגדה הפסד טכני של 3:0, הפחתת שתי נקודות על תנאי וקנס של 15 אלף שקל, הובהר כי השחקן חייב לעבור בדיקות רפואיות לפני שיעלה על כר הדשא במחזור הבא. "בפעם הבאה לא נפחית רק שתי נקודות, אלא נפעל בצורה נוקשה, כזאת שתבהיר שלקבוצה אסור להתעסק עם עניינים רפואיים", אמרו בהתאחדות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully