וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד בהתאחדות: אשדוד שיתפה שחקן שלא כחוק

20.10.2013 / 20:18

טוענת שחאתם עבד אלחמיד שיחק למרות שלא עבר בדיקות רפואיות, הקבוצה תעמוד לדין ועלולה לספוג עונש כבד

one

בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל מתכוון לנקוט בצעדים משמעתיים כנגד מ.ס אשדוד, כך נודע הערב לוואלה! ספורט. הסיבה: שופט המשחק אמש במשחק ההפסד בסכנין, צביקה לוי, דיווח כי הקשר חאתם עבד אלחמיד שותף שלא כחוק. על פי טענת ההתאחדות, אלחמיד שיחק ללא בדיקות רפואיות, מה שלא מאפשר את שיתופו במשחק וכעת עשויה אשדוד לספוג עונש קשה.

חאתם עבד אלחמיד שחקן מ.ס. אשדוד חוגג שער. מגד גוזני
יסבך את אשדוד? אלחמיד/מגד גוזני

למעשה, מדובר על עבירה לסעיף 19 (י"ג) לתקנון ההתאחדות לכדורגל, שעשוי לגרור עונש כבד. אם יתברר שהשחקן אכן לא שיחק עם בדיקות רפואיות, אשדוד עשויה לספוג עונש טכני (הפסד 3:0, למרות שהפסידה 2:1), ובכל מקרה קנס כספי גבוה. "לאחר שנבדוק את העניין לעומק, נחליט באילו סעיפים להעמיד את המועדון לדין. מוזר שבאשדוד לא בדקו אותו לפני שנכנס". באשדוד טענו הערב כי טעות טכנית גרמה לבלבול, והיא החלפת החולצה של השחקן שנרשם בטופס המשחק עם מספר אחר, אולם בהתאחדות הגיבו על הטענות ואמרו: "לא בגלל זה אל חמיד עומד לדין, אלא משום שהוא לא עבר בדיקות ולא התאפשר שיתופו במשחק".

על פי גורמים בהתאחדות, כתב האישום יוגש בימים הקרובים לאחר שהיועץ המשפטי של ההתאחדות, עו"ד ניר רשף, יקבל לידיו את דוח השיפוט כבר מחר. אלחמיד נכנס אתמול כמחליף בדקה ה-64' של המשחק, במצב בו סכנין הובילה 2:1. גורמים בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, שהסיפור הזה הובא לידיעתם, אמרו הערב כי: "במקרים כאלה, בדרך כלל נהוג לפסוק לפי התקנון, קרי הפסד טכני וקנס כספי".

* גם מאמן מכבי נתניה יוסי מזרחי יעמוד ביום רביעי בדין בגין העלבת שופט לאחר שהורחק על ידי שלומי בן אברהם במשחק הניצחון של קבוצתו על הפועל קטמון (0:1). הדיון ייערך ביום רביעי ולכן מזרחי יוכל לנהל את משחקה של נתניה מחר (שני, 19:00) בבית מול הפועל רמת גן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully