וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 30 שנה: פורמט גמר ה-NBA ישונה

בעלי הקבוצות אישרו פה אחד את ההצעה לעבור לשיטת 2-2-1-1-1 במקום 2-3-2, אותה הנהיג סטרן כשרק הפך לקומישינר

באחת מהשיחות הראשונות שלו כקומישינר ה-NBA הטרי ב-1984, שמע דייויד סטרן מרד אאורבך האגדי תלונות רבות על העייפות של שחקני הסלטיקס מהטיסות התכופות בסדרות הגמר מול הלייקרס, והחליט כעבור שנה לשנות את פורמט סדרת הגמר בלבד לשני משחקי בית, שלושה משחקי חוץ ועוד שני משחקי בית, בניגוד לשיטת ה-2-2-1-1-1 הנהוגה בשאר סדרות הפלייאוף.

קומישינר ה-NBA דייויד סטרן. AP
סוגר מעגל. דייויד סטרן/AP

ב-1 בפברואר ייפרד סטרן מכס הקומישינר לאחר 30 שנה בדיוק, והלילה (בין רביעי לחמישי) הוא ניהל את ישיבת בעלי הקבוצות האחרונה שלו בתפקיד, בה התקבלה החלטה שסוגרת מעגל עבורו - חזרה לשיטה הישנה בסדרות הגמר. 30 הבעלים הצביעו פה אחד לחזרה ל-2-2-1-1-1, וכדי לתת מענה לבעיית העייפות, הוחלט על הוספת יום מנוחה בין משחקים 6 ל-7. השיטה החדשה תיכנס לתוקף כבר בעונה הקרובה.

"היה קל למכור את ההצעה הזו לבעלים", אמר סטרן אחרי ההצבעה. "הגענו להסכמה שבמצב של 2:2 בסדרה, זה לא הוגן שהקבוצה עם המאזן הטוב יותר תשחק בחוץ, ותבלה שמונה ימים מחוץ לביתה". סגנו ומחליפו המיועד אדם סילבר אמר: "זה היה הגיוני לעשות את זה, כי אנשי הכדורסל חשבו שזה צעד חשוב, ואנשי העסקים ויתרו על טענותיהם והסכימו שהן כבר לא הכרחיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully