וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני מודה לפרגוסון: "טוב שהוא תיקן את הרושם לגבי"

המאמן שביצע פניית פרסה באוטוביוגרפיה שלו והבהיר שרוני לא ביקש לעבור לקבוצה אחרת הודה: "אכן לא אמרתי משהו כזה"

אלכס פרגוסון ווויין רוני ידעו במהלך הקריירה המשותפת שלהם לא מעט עליות ומורדות, אבל כעת רוני ניצל את ההזדמנות אחרי הניצחון בליגת האלופות 0:1 על ריאל סוסיאדד כדי להודות למאמנו הקודם שבעיקר שיפר את הרושם לגבי השחקן. כזכור, פרגוסון טען לפני כמה חודשים שרוני ביקש לעבור לקבוצה אחרת, אבל כעת פרגי פרסם באוטוביוגרפיה שלו שהדברים לא היו נכונים ורוני רק ביקש לעזוב.

רוני ומנצ'סטר יונייטד מאושרים אחרי הניצחון על סוסיאדד

אלכס פרגוסון מנג'ר מנצ'סטר יונייטד עם ווין רוני. רויטרס
יחסים מורכבים. פרגוסון ורוני/רויטרס

"אני מודה לו שהוא תיקן את הסיפור לפיו ביקשתי להציב את עצמי ברשימת ההעברות", אמר רוני לסקיי ספורטס. "הוא חזר בו והוכיח שלא עשיתי את זה ואני מודה לו על כך. יש לו את הדעה שלו ולא אמרתי משהו כזה כל התקופה הזו. לא ראיתי אותו מאז שהוא פרש, אני שמח תחת הצוות החדש ואנחנו עובדים קשה כדי להשיג תוצאות תחת דייויד מויס והצוות שלו. זה הדבר העיקרי מבחינתי וכל השאר לא מטריד אותי".

על פתיחת העונה הגרועה של יונייטד אמר החלוץ: "כל זה היה בעבר ואני מסתכל לעבר העתיד. זה מרגיש לי כאילו יש לי חיים חדשים. אני נהנה לעבוד תחת דייויד מויס והצוות שלו ואנחנו עובדים כדי לנסות ולהצליח בקבוצה. היו הרבה שחקנים שנכנסו הלילה כדי להיאבק על המקומות שלהם וגם אם התוצאות לא משביעות רצון, אנחנו ממשיכים לעבוד קשה כדי להצליח".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully