וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הדין פסק: אשדוד נענשה בהפסד טכני לסכנין

הקבוצה שיתפה את חאתם עבד אלחמיד בניגוד לחוק וספגה גם קנס בגובה 15 אלף שקל והפחתת שתי נקודות על תנאי בעתיד

one

בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל העניש הערב (רביעי) את מ.ס. אשדוד בהפסד טכני 3:0 מול בני סכנין על שיתופו של חאתם עבד אלחמיד בניגוד לחוק. כזכור, אשדוד הפסידה באותו משחק 2:1, אבל תוצאת המשחק תימחק ולמעשה תשפר את הפרש השערים של הקבוצה הצפונית. סיפור שיתופו של עבד אלחמיד שלא כחוק נחשף בוואלה! ספורט.

לידיעה על החשד שאשדוד שיתפה שחקן שלא כחוק

חאתם עבד אלחמיד שחקן מ.ס. אשדוד חוגג שער. מגד גוזני
עונש קשה. חאתם עבד אלחמיד/מגד גוזני

הדיין גיורא לנדאו האשים את אשדוד בשיתוף שחקן שלא כדין, פסק גם על קנס כספי בגובה 15 אלף שקל והוסיף עונש של הפחתת שתי נקודות על תנאי על כל עבירה דומה בעתיד. כזכור, שופט המשחק צביקה לוי דיווח לאחר המשחק שעבד אלחמיד לא הופיע ברשימת השחקנים שהוגשה עוד לפני המשחק ובכל זאת שותף כשנכנס כמחליף בדקה ה-65 במקומו של עופר ורטה.

גורם בהתאחדות לכדורגל הסביר הערב: "עוד לפני הדיון אמרנו שנפסוק לפי הספר. הפסיקה בעניין הזה ברורה מאוד. שחקן שלא שותף כחוק זה עניין שמצריך תגובה משפטית ראויה, והיא הפסד טכני".

בנושא אחר, מאמן מכבי נתניה יוסי מזרחי עמד לדין בגין העלבת שופט לאחר שהורחק על ידי שלומי בן אברהם במשחק הניצחון של קבוצתו על הפועל קטמון (0:1). מזרחי נכנס למגרש יחד עם עוזרו שי הולצמן ולכן הורחקו השניים לאחר שיצאו מהאיזור הטכני. המועדון עצמו ספג קנס בגובה 18 אלף שקל ורדיוס על תנאי אחרי שאוהדי הקבוצה התפרעו. בדו"ח השיפוט נטען שנזרק חפץ לעבר המגרש ולאחר שריקת הסיום הושלכו מיציע אוהדי נתניה כוס קולה, קופסת סיגריות ובקבוק מים לעבר השופטים.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן בית"ר ירושלים אייס קרים. יוסי ציפקיס
חגגו וישלמו/יוסי ציפקיס

עדיין בבית הדין, נציגיהן של הפועל תל אביב ובית"ר ירושלים התייצבו גם הם לאחר שתי הקבוצות נאשמו באיחור בעלייה לכר הדשא כאשר האדומים נקנסו בסכום של 4,500 שקל מכיוון שזו הפעם השנייה העונה, ואילו לגבי בית"ר ירושלים הסתפקו הדיינים בסכום של 3,000 שקל שכן מדובר בעבירה ראשונה העונה. פרט לקנסות הללו, ספגה בית"ר ירושלים קנס נוסף בגובה 2,000 שקל אחרי שבמהלך המשחק חולקו חומרי תעמולה לקראת הבחירות המוניציפליות. הקבוצה של אלי טביב ספגה על כך קנס בגובה 2,000 שקל.

הפועל רעננה נקנסה ב-1,000 שקלים בגין אי קיום חובות הקבוצה הביתית (הדשא קוצץ בגובה נמוך מאוד). הפועל עכו נקנסה ב-6,000 שקלים בגין איחור של הקבוצה בעלייה למגרש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully