וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמית עברי: "תפסתי גל טוב מאוד, לא מתעסקת בפוליטיקה"

נבחרת ישראל שבה מגביע העולם לבריכות קצרות בקטאר, השחיינית שקטפה שתי מדליות: "מקווה שזו רק ההתחלה"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

נבחרת ישראל בשחייה שבה היום (רביעי) מתחרות גביע העולם לבריכות קצרות בקטאר שהאירה פנים לנבחרת ישראל. עמית עברי, כידוע, סיימה עם שתי מדליות, אחת מכסף במשחה ל-100 מטר מעורב אישי תוך שהיא קובעת שיא ישראלי מרשים של 58.66 שניות והשנייה מארד ב-100 מטר חזה עם זמן של 1:06.70 דקה. לראשונה עמדה על הפודיום בקטאר שחיינית ישראלית וזאת למרות שהמארגנים התעלמו מהמשלחת הישראלית כשלפני המשחים הם הקרינו בטלוויזיה ריבוע לבן במקום בו מצוין שם השחיין ודגל מדינתו.

עמית עברי שחיינית ישראלית. יוסי ציפקיס
"אני מאמינה שהספורט יקרב בין המדינות וזו הדרך". עמית עברי/יוסי ציפקיס

"היה כיף, היה יחס מאוד נעים וטוב ושמחתי מאוד להצליח להשיג מדליה. זה רק מוכיח עוד יותר שהיינו צריכים להגיע לשם. זו תחרות מדהימה בסבב מאוד יוקרתי שמתחיל באוגוסט ונגמר בנובמבר", אמרה עברי עם נחיתתה. "אני שמחה מההצלחות שלנו. תפסתי גל טוב מאוד, אני מתאמנת קשה מאוד. כולם מתאמנים חודש וחצי וההצלחה הזו באה על הגל הנכון. אני מקווה שזו ההתחלה של שנה מאוד מוצלחת".

על התחושות מההתחרות בקטאר הוסיפה: "הרגשתי בטוחה לחלוטין. אלה אנשים כמוני וכמוכם. אני לא מתעסקת בפוליטיקה. באתי לשחות ולעסוק בספורט, ואני מאמינה שהספורט יקרב בין המדינות וזו הדרך".

ליאוניד קאופמן, מאמן נבחרת ישראל, הוסיף: "בספורט הישגי ובשחייה הישגית זה חשוב מאוד מה בן אדם רוצה. ברגע שעמית רצתה להגיע לפודיום ועשתה את זה פעמיים, היא המשיכה בקו העלייה. זה רק נתן לנו כוח כל מה שקרה שם".

עוד בוואלה!

לשלם זול על חבילת הסלולר! עכשיו גם אתם יכולים

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • עמית עברי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully