וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקטארים התעלמו, מדליית כסף לעמית עברי ב-100 מעורב

בזמן שבדוחא מתעלמים מהנבחרת, השחיינית רשמה פודיום היסטורי כשזכתה במדליית כסף עם 58.66 שניות שמהווה שיא ישראלי

תחרות גביע העולם לבריכות קצרות בקטאר האירה הערב (שני) פנים לנבחרת ישראל, כשהשחיינית הישראלית עמית עברי סיימה במקום השני במשחה ל-100 מטר מעורב אישי, וזכתה במדליית הכסף תוך שהיא קובעת שיא ישראלי מרשים של 58.66 שניות. לראשונה תעמוד על הפודיום בקטאר שחיינית ישראלית, וזאת למרות שהמארגנים מתעלמים מהמשלחת הישראלית כשלפני המשחים הם מקרינים בטלוויזיה ריבוע לבן במקום בו מצוין שם השחיין ודגל מדינתו. במדליית הזהב זכתה מוליכת הסבב קאטינקה הוסו ההונגריה, שעקפה את עברי בישורת האחרונה ועצרה את השעון על 58.43 שניות.

בגמר ל-100 מטר גב נשים עברי סיימה במקום השישי כששחתה את המרחק ב-59.89 שניות. במקום הראשון זכתה דארינה זאבינה האוקראינית עם 57.48 שניות, כאשר מאית שנייה אחריה הגיעה קאטינקה הוסו. איאקה אקאסה היפאנית סיימה במקום השלישי עם 57.54 שניות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איפה הדגל? כך הקטארים הציגו את עמית עברי לפני משחה גמר/מערכת וואלה!, צילום מסך
עמית עברי שחיינית ישראלית. רויטרס
התעלמה מההתעלמות הקטארית ורשמה הישג יפה. עברי/רויטרס

גיא ברנע קפץ למשחה ל-50 מטר גב אותו סיים ב-23.78 שניות, תוצאה מהירה ואיכותית בשבילו, אשר הספיקה למקום החמישי. הצרפתי ג'רמי סטרוויוס סיים ראשון לאחר שסיים בתוצאה מצוינת עם 22.99 שניות. במקום השני הגיע האוסטרלי המצוין, רוברט הארלי עם 23.08 ושלישי סיים צרפתי נוסף, פלורן מנאדו עם 23.43.

גל נבו סיים במקום ה-5 במקצה ה-200 מעורב אישי עם 1:57.46 דקות, תוצאה שטובה בכמעט שלוש שניות מזאת שהשיג בדובאי. ראשון הגיע הדרום אפריקאי צ'אד לה-קלוס שסיים עם 1:53.32 דקות. האוסטרלי קנת טו סיים שני עם 1:54.36 ושלישי הגיע ההונגרי דיוויד ורסזטו עם 1:56.14 דקות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחיין ישראל גיא ברנע חוגג באליפות העולם בשחייה. AP
ברנע/AP

חבר הכנסת יואל רזבוזוב התייחס להופעתה של נבחרת השחייה בקטאר, וטען כי אסור לאפשר לקטאר לארח עוד תחרויות ספורט בעקבות מחיקת דגל ישראל משידורי הטלוויזיה מתחרות גביע העולם בדוחא.

"הדעת אינה נותנת שבתחרות ספורטיבית בינלאומית, סימלה של המדינה נמחק והוחלף הדגל לבן", אמר רזבוזוב, שמכהן כיו"ר שדולת הספורט של הכנסת. "כספורטאי לשעבר וכחבר בכנסת ישראל אני סבור שהמעשה מבזה את משתתפי התחרות כולם. ההתנהגות של שלטונות קטאר ראויה לכל גינוי. בכוונתי לפנות ליו"ר הוועד האולימפי הבינלאומי תומאס באך ולנשיא פדרציית השחייה הבינלאומית חוליו מגליוני בדרישה להעניש את ראשי הספורט בקטאר. לא ייתכן שמדינה שמארחת אליפות בינלאומית, ושתארח בשנת 2022 את המונדיאל, לא מכבדת את המדינות שהגיעו להתחרות בשעריה. אם היא לא מסוגלת לעשות זאת בצורה הראויה, אסור לה לארח עוד תחרויות ספורט בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully