וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: הברזילאי דייגו קאצ'ובה הגיע להתרשמות

22.10.2013 / 22:01

אם ירשים, הקשר ששיתף פעולה עם ז'ונס עשוי להחליף את אייס קרים. טביב על טדי: "מי שדיבר על ועדות חקירה טעה בגדול"

one

דיוגו קאצ'ובה, קשר ברזילאי, נחת הערב (שלישי) ויתחיל התרשמות בבית"ר ירושלים. קאצ'ובה שיתף פעולה בעבר עם בריאן ז'ונס, קשר בית"ר, שהמליץ עליו למועדון. הקשר הגיע באמצעות איתן מזרחי. במועדון עדיין מתלבטים לגבי אייס קרים, וייתכן שאיברהים קרגבו מסיירה לאון או קאצ'ובה יחליפו את הקשר הניגרי.

אוהדי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
הכול עבר בשלום. אוהדי בית"ר/ברני ארדוב

השמחה בקבוצה החל מאמש הייתה הרבה מעבר לצד המקצועי. אחרי שבוע בו דיברו על משחק נפיץ ותרחישי אסונות כאלה ואחרים, המשחק מול הפועל תל אביב, שהסתיים בניצחון 0:1, עבר כמעט ללא אירועים מיוחדים: כל האוהדים נכנסו בזמן למגרש ולא נרשמה אלימות בין מחנות האוהדים, כאשר אנשי האבטחה אפילו הופתעו מהיום הרגוע יחסית שהיה להם.

בהודעה שהוציא הערב הבעלים אלי טביב נכתב: "הקהל שלנו הוכיח אמש את גדולתו במופע תמיכה ועידוד שכמותו לא נראה, טדי מלא הצליח להרטיט את ליבי. אותה בגרות, סבלנות וסובלנות הראו את העוצמה של בית"ר וקהל האוהדים המדהימים שלנו. אם אמרתי שניצחנו לפני המשחק, כרגע זה מקבל משנה תוקף. ברצוני להודות למשטרת ירושלים על התנהלות למופת ובכך התאפשרה לאוהדים להינות מחוויה יוצאת דופן, כל אלו שדיברו על אסון וועדות חקירה טעו בגדול".

בבית"ר כבר החלו לשכוח מהמשחק נגד הפועל תל אביב ואחרי יום חופש, יחלו כבר מחר בהכנות למשחק נגד הפועל עכו בחוץ בשבת. בבית"ר אמרו: "יש לנו שלושה אימונים עד למשחק ויש לנו הרבה על מה לעבוד ולשפר. הניצחון הוריד הרבה לחץ וייתן ביטחון. ישנה תחושה שאם כל אחד יבוא להילחם, נחזור עם שלוש נקודות, אבל אם נבוא קצת שאננים נקבל שם בראש. כולם ראו מול רעננה שעכו קבוצה לא רעה בכלל".

עוד בוואלה!

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
הבעלים של בית"ר ירושלים אלי טביב. יוסי ציפקיס
יום מאושר עבר עליו. טביב/יוסי ציפקיס

לגבי הצד המקצועי, נראה כי טטה בנגורה המאכזב יירד לספסל ומי שיחליפו יהיה רועי זיקרי. בבית"ר יבדקו האם לבנגורה יש בעיות פיזיות או מנטליות המפריעות לו, היות וגם באימונים השחקן מפגין יכולת בינונית ומטה. ז'ונס צפוי אף הוא לקבל את חולצת ההרכב לראשונה העונה, כאשר גם עומר אצילי בתמונת ההרכב.

בבית"ר החמיאו לז'ונס: "השחקן הכי זול בקבוצה היה הכי יקר על המגרש". בית"ר החתימה את ז'ונס על חוזה נמוך של כ-60 אלף דולר לאחר שהמאמן אלי כהן המליץ עליו ולחץ להחתימו, על אף הסקפטיות שהייתה בקבוצה לנוכח הגעתו מהליגות הנמוכות בברזיל. בבית"ר סיפרו: "הוא היה ההפתעה של המשחק, הפועל לא הכירו אותו, שחקנים שם שאלו בסיום מי זה מספר 20?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully