וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בליגת העל: משחק בשישי בצהריים

21.10.2013 / 14:15

ירושלים תתארח בראשון לציון במחזור הרביעי בשישי הבא ב-14:15. שאר המשחקים יפוזרו על פני שלושה תאריכים שונים

מנהלת ליגת העל בכדורסל פרסמה אמש (ראשון) באופן רשמי את ימי ושעות המחזור השלישי בליגה כשהמשחק המרכזי ייערך במלחה, שם ביום שני תארח הפועל ירושלים את הפועל אילת (19:00, ערוץ 1). עוד ביום שני תארח עירוני נס ציונה את מכבי תל אביב (21:00, 5+ לייב). המשחק המרכזי של יום ראשון יהיה בגן נר שם ייפגשו גלבוע/גליל והפועל חולון (20:30, ספורט 5).

משחקה של מכבי חיפה מול מכבי אשדוד הוקדם לשעה 18:00 ביום ראשון בשל הדרבי החיפאי. שני המשחקים הנוספים במחזור יפגישו את הפועל תל אביב ומכבי ראשון לציון (19:30) ואת ברק נתניה ובני הרצליה (19:35).

שחקן הפועל ירושלים בכדורסל, יותם הלפרין. יוסי ציפקיס
בקרוב גם ביום שישי. שחקני ירושלים/יוסי ציפקיס

אלא שהסיפור הגדול במנהלת הוא סביב המחזור הרביעי, שהיה אמור להיערך כמעט במלואו ביום חמישי הבא, ה-31 לאוקטובר, ובסופו של דבר רק משחק אחד ייערך באותו היום. משחקיהן של מכבי תל אביב מול מכבי אשדוד וגלבוע/גליל נגד נס ציונה נדחו לתאריכים מאוחרים יותר בחודש נובמבר בשל השתתפות הקבוצות ביורוליג ובליגה הבלקנית. משחקה של הפועל ירושלים בראשון לציון נדחה ליום שישי בשעה 14:15 בשל היורוקאפ ואילו משחקה של מכבי חיפה בהרצליה נדחה ליום שבת מאותה הסיבה.

המשחק היחידי שבוודאות יתקיים ביום חמישי הוא המפגש בין הפועל אילת לברק נתניה, כשייתכן שגם המשחק בין הפועל תל אביב להפועל חולון יתקיים באותו היום, או יזוז ליום אחר בשל אילוצי שידורים. במנהלת הליגה יקוו לסיים את לוח המחזור עד מחר, ולפרסמו במהרה לקהל האוהדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully