וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקל: "המפתח העיקרי שלי הוא להתרגל לקשת השלוש"

רכז דאלאס, שיפגוש הלילה את כספי, סיפר על ההסתגלות ל-NBA: "הפיק'נרולים דומים, צריך להתרגל למהירות ולאתלטיות"

אחרי חמישה מתוך שמונת משחקי קדם העונה של דאלאס, גל מקל ממשיך להתאקלם ב-NBA ולסחוט מחמאות ממאמנו החדש, ריק קרלייל. "הוא משתפר ממשחק למשחק", אמר מאמן המאבריקס. "הוא מציג יכולת טובה, והכל הולך ומשתפר עבורו. הוא מתרגל לאורך הזמן, ומתקדם באופן עקבי".

מקל, שיפגוש הלילה במשחק מסקרן את יוסטון של עומרי כספי, העמיד עד כמה ממוצעים של 5.6 נקודות, 5 אסיסטים ו-4 איבודים למשחק, וזכה למקום מכובד ברוטציה של המאבס גם אחרי חזרתו של הרכז הפותח חוסה קלדרון.

הלילה: דוראנט לא פגע, בוסטון הובסה במונטריאול

בראיון ל-BBallbreakdown, אתר של ניתוח תרגילים מה-NBA, התייחס מקל להבדלים אותם גילה בין הליגה הטובה בעולם לליגה הישראלית: "אימוני היסודות דומים, אני חושב שבכל מקום המאמנים מנסים להנחיל לילדים את אותם הגרלים בסיסיים. אולי כאן המאמנים מייחסים לכך חשיבות בשלב מאוחר יותר, בישראל לומדים את הדברים האלה בגיל צעיר".

לגבי ההבדלים בשיטת המשחק אמר מקל: "בקבוצות ששיחקתי בהן בעבר היו הרבה פיקנ'רולים ותנועה בלי כדור. כאן זה פחות או יותר אותו דבר, רק שהמגרש קצת רחב יותר, אבל זה אותו קונספט של כדורסל".

כשנשאל על אילו אלמנטים במשחק שלו הוא צריך לעבוד השיב מקל: "קודם כל, קשת השלוש כאן רחוקה יותר, ואני צריך להתרגל אליה. הפיק'נרול הוא אותו דבר, אולי אני צריך לשפר את המהירות שלי במהלכים, אבל המפתח העיקרי הוא להתרגל לקשת השלוש, ולמהירות והאתלטיות שהן ברמה גבוהה יותר מבאירופה".

  • עוד באותו נושא:
  • גל מקל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully