וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירוג שחקני ה-NBA: לאב 11, פארקר 12, ג'ורג' 13

כוכב מינסוטה סוגר את העשירייה השנייה בדירוג ומקדים ברשימה את הגארד של סן אנטוניו ושחקנה של אינדיאנה

ככל שמתקרבים לתחילת העונה ב-NBA, דירוג השחקנים של ה-ESPN מגיע לקראת השלבים המכריעים שלו, כשהערב (ראשון) נסגרה העשירייה השנייה. חשוב להזכיר כי מדובר בהערכתם של עשרות כתבי NBA אמריקאים לגבי יכולתם של השחקנים בעונה הקרובה.

אז אחרי שכרמלו אתוני, מלך הסלים של העונה החולפת וכוכב ניו יורק ניקס הגיע למקום ה-15 ואל המקום ה-14 שובץ בלייק גריפין, כוכב לוס אנג'לס קליפרס, כעת הושלמו שלושה מקומות נוספים. את המקום ה-13 תופס פול ג'ורג' מאינדיאנה פייסרס, שהוביל בשנה שעברה את הליגה במדד ההגנתי. ג'ורג', שדורג בשנה שעברה במקום ה-75, שיחק אשתקד ב-79 משחקים שבהם הוא קלע 17.4 נקודות בממוצע למשחק, תרם 7.6 ריבאונדים וחילק 4.1 אסיסטים.

קווין לאב שחקן מינסוטה טימברוולבס. Tony Gutierrez, AP
תנו כבוד. קווין לאב/AP, Tony Gutierrez

את המקום ה-12 ברשימה תופס טוני פארקר, כוכבה של סן אנטוניו שנחשב לאחד מתשעה שחקנים בהיסטוריה של ה-NBA שקלע לפחות 3,000 נקודות וחילק 900 אסיסטים. הגארד הצרפתי טיפס ארבעה שלבים לעומת הדירוג הקודם.

את רשימת השחקנים שפורסמה מתכבד לחתום קווין לאב ששובץ למקום ה-11 (ירידה של ארבעה מקומות). לאב ולארי בירד הם השחקנים היחידים בהיסטוריה של ה-NBA שהגיעו לממוצעים של לפחות 15 נקודות ועשרה ריבאונדים במשחק עם לפחות 35 אחוזים משלוש. הפאוור פורוורד של מינסוטה שיחק בשנה שעברה רק ב-18 משחקים ותרם 18.3 נקודות בממוצע למשחק יחד עם 14 ריבאונדים ו-2.3 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully