וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טל בן חיים איבד את השחקן שלו והיה אשם בספיגה"

הבלם הישראלי היה חלש בתיקו של סטנדרד ליאז' וקיבל ציון 4.5 בתקשורת המקומית. לוזון: "בעטנו 25 פעמים, הגיע לנו לנצח"

סטנדרד ליאז' רשמה אתמול (ראשון) משחק ליגה שני ברציפות ללא ניצחון, אבל למרות שהאדומים נפרדו ב-2:2 בלבד משרלרואה בדרבי של ולוניה, הם נותרו במקום הראשון בטבלה בעקבות התבוסה של קלאב ברוז' 4:1 לקורטרייק. בסטנדרד נרשמה אכזבה מהתוצאה ששמה קץ לרצף של ארבעה ניצחונות על הזברות, כולל 1:6 ו-2:6 בעונה שעברה. ביום ראשון הבא גיא לוזון ושחקניו ייצאו למשחק חוץ אצל האלופה אנדרלכט, אבל עוד לפני כן הם ישחקו אצל רד בול זלצבורג בליגה האירופית.

מאמן סטנדרד ליאז' גיא לוזון. GettyImages
רצף הניצחונות במשחקי דרבי נגד שרלרואה נעצר. לוזון/GettyImages

טל בן חיים פתח אתמול לראשונה במשחק ליגה בעקבות ההרחקה של הבלם הברזילאי קאנו, אבל הוא ירצה לשכוח את 90 הדקות הללו. הבלם הישראלי כיסה לא טוב את דויד פולט שכבש את הראשון של שרלרואה ואי הבנה בינו לבין השוער אייג'י קוואשימה גרם לכך שהוא "יבשל" את השני של האורחים בדקה ה-80. באחד מכלי התקשורת בשפה הצרפתית בן חיים קיבל ציון 4.5 ונכתב שם: "היו לו כמה פעולות הגנתיות טובות, אבל הוא איבד את פולט בשער הראשון ולא היה מדויק". במקום אחר נכתב: "האם עם קאנו במקום בן חיים שהיה אשם בשער הראשון, המצב היה שונה? יכול להיות".

למרות התצוגה הלא טובה, בן חיים יכול להתנחם בכך ששני שחקנים, השוער קוואשימה והקשר מהדי קארסלה, קיבלו ציון נמוך יותר ממנו (4). השוער היפני ניצב לאחרונה תחת ביקורת נוקבת אחרי מספר טעויות שהוא ביצע, בעיקר בכדורי גובה. חלק מאוהדי הקבוצה כבר דורשים מהמאמן לוזון לתת הזדמנות ליוהאן תוראם שהגיע בקיץ מטרואה ולא מן הנמנע שהצרפתי בן ה-24 - בן דודו של ליליאן תוראם האגדי - אכן יעמוד בין הקורות בקרוב.

לוזון סיכם אתמול: "הגיע לנו לנצח. המחצית הראשונה שלנו אמנם לא הייתה טובה, אבל במחצית השנייה השתפרנו. התוצאה לא תמיד מוצדקת. בעטנו לשער 25 פעמים והיינו צריכים לכבוש לפחות עוד שני שערים. נכון שאיבדנו נקודות, אבל הרוח הקבוצתית שלנו נשארה".

שוער סטנדרד ליאז', אייג'י קוואשימה. EuroFootball, GettyImages
עוד תצוגה לא טובה. קוואשימה בדרך לספסל?/GettyImages, EuroFootball

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully