וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: 2:2 ללוזון וליאז', שער ניצחון לקולאוטי

הישראלי מאבד גובה עם תיקו ביתי מול שרלרואה, תצוגת נפל לטל בן חיים, החלוץ כבש שער שמיני העונה ב-1:2 של אנורתוזיס על אתניקוס, נאתכו החטיא פנדל בהפסד קאזאן, 67 דקות לרפאלוב בהפסד ברוז' לקורטרייק

אחרי פתיחת העונה המושלמת שלו, גיא לוזון וסטנדר ליאז' ממשיכים לאבד גובה, ורשמו היום (ראשון) 2:2 ביתי עם שרלרואה ממרכז הטבלה. היה זה המשחק השלישי ברציפות של סטנדרד ללא ניצחון, אך למזלו של לוזון, הוא שמר על המקום הראשון בליגה הבלגית בעקבות הפסדה של קלאב ברוז' לקורטרייק.

מי שפתח בהרכב לראשונה העונה בליגה הוא הבלם הישראלי טל בן חיים, שזכה לקרדיט מלוזון ושיחק 90 דקות אך לא גמל לו בהתאם, ושגה פעמיים בדרך לסייע ליריבה לכיבוש שני השערים שלה. תחילה התקשה הבלם הישראלי להרחיק בדקה ה-37, מה שסלל את דרכו של דויד פולה לכיבוש השער שהעלה את האורחת ל-0:1. ילה ואן דאם השווה בנגיחה בדקה ה-65 והפיח תקווה אצל לוזון, אך סבסטיאן דוויסט דאג להרגיע את סטנדרד שער כעבור 15 דקות. אך סטנדרד לא אמרה נואש, ומישי בטשואי השווה בדקה ה-89 והעניק ללוזון נקודה.

גיא לוזון מאמן סטנדרד ליאז'. GettyImages
מאבדים גובה. גיא לוזון/GettyImages

כאמור, קלאב ברוז' יכלה לעלות לפסגה על חשבון סטנדרד ליאז' אם הייתה מנצחת, אבל היא הובסה בחוץ 4:1 מול קורטרייק. ליאור רפאלוב פתח בהרכב, אך הוחלף בדקה ה-67 על ידי פטאי הניגרי. איבן סאנטיני היה כוכב המשחק הזה עם שלושער. החלוץ שהיה מבוקש בבית"ר ירושלים כבש שני פנדלים (22, 90) והוסיף עוד אחד בדקה ה-65. אלימאנה קוליבאלי כבש בתווך (57). ביורן אנגלס השווה זמנית לברוז' בדקה ה-32, אבל הרחקתו של תום דה סוטר, חלוצה של ברוז' בצהוב שני בדקה ה-32, שינתה את כל מהלך המשחק וסללה את הדרך למחצית שניה גדולה של המארחים. ברוז' נותרה שניה בעקבות ההפסד הזה, כשבמאזנה 26 נקודות, שתיים פחות מסטנדרד ליאז'.

ביברס נאתכו, קשרה של רובין קאזאן, לא ירצה לזכור את משחק החוץ של קבוצתו הערב מול וולגה החלשה. הקשר הישראלי החטיא פנדל בדקה ה-38 והוחלף (66) במשחק שבו נוצחה קאזאן 2:1. ארטם דאנילנקו ושוטה ביבילוב כבשו למנצחים, שער מצמק אלכסנדר פרודניקוב בדקה ה-90 לא עזר לקאזאן, שירדה עד למקום העשירי.

ביברס נאתכו שחקן רובין קאזאן. AP
גם החטיא פנדל, גם הפסיד וגם הוחלף. נאתכו/AP

אבל עם כל ליתר השגרירים שלנו מעבר לים, רוברטו קולאוטי הוא כנראה המצליח ביותר, בטח כשמדובר במספרים. החלוץ פתח בהרכבה של אנורתוזיס והוליך אותה לניצחון 1:2 על אתניקוס עם שער בדקה ה-84. זה היה הכיבוש השמיני של קולאוטי עד כה בשישה משחקי ליגה בלבד. עוד לפני כן, האורחים עלו ליתרון מפתיע בזכות שער נגיחה של רובן ארויו בדקה ה-21, אבל שוטה גריגאלאשווילי הגיאורגי השווה עם הקשתה מעל השוער בדקה ה-39. עמית בן שושן נכנס כמחליף בדקה ה-76 ואילו משה אוחיון ישב על הספסל אך לא נטל חלק במשחק.

* דודו אוואט חזר אחרי שני משחקים עם הנבחרת אך הודח מהרכב מאיורקה וראה מהספסל את קבוצתו מנצחת 0:2 את קבוצת המילואים של ריאל מדריד. אמיליו אינסואה ואלכס מורנו כבשו למנצחים. גיא אסולין פתח בהרכבה של הרקולס שסיימה ב-1:1 מול נומנאסיה. הישראלי הוחלף בדקה ה-56.

* חיים מגרלשווילי שיחק 90 דקות במדי א.א.ק לרנקה, שהפסידה בחוץ 1:0 לאומוניה ניקוסיה. אנדרה שמברי כבש את שער הניצחון בדקה ה-61. המגן קיבל צהוב בדקה ה-17.

* אלמוג כהן שימש היום (ראשון) לראשונה כקפטן אינגולשטאט, אבל לא הצליח למנוע את ההפסד הביתי של קבוצתו 2:1 לפורטונה דיסלדורף במחזור ה-11 בבונדסליגה השנייה. קבוצתו של הישראלי, שהוחלף בדקה ה-67, עדיין שקועה עמוק במקום האחרון. ההולנדי צ'רליסון בנסחופ כבש את שני השערים למנצחת בדקות 50 ו-62. מרווין מאטיפ צימק בתוספת הזמן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שער שמיני העונה. קולאוטי/מערכת וואלה!, צילום מסך

* אבי ריקן שב למגרשים לאחר למעלה מחודשיים של היעדרות, שיחק 75 דקות והיה שותף לתבוסת ציריך 5:1 לאראו מהתחתית.

* גם אוהד קדוסי פתח בהרכב בהפסד קבוצתו לוזאן, נועלת הטבלה בשוויץ, 2:0 לגראסהופרס. החלוץ שיחק 59 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully