וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונטלה: "הניצחון הכי מהנה". קונטה: "10 דקות של סיוט"

המאמן נפעם מהקאמבק של פיורנטינה ב-2:4 על יובנטוס והודה: "שקלתי להחליף את רוסי". קונטה: "המשחק היה גמור"

כמעט ארבע שנים לא ספגה יובנטוס רביעייה בליגה, מאז פארמה ניצחה אותה 1:4 בינואר 2010. עד אתמול (ראשון). ג'וזפה רוסי, סיפור הקאמבק הגדול של השנה בכדורגל האיטלקי, כבש שלושער והוציא את פיורנטינה מפיגור 2:0 לניצחון גדול 2:4 על האלופה שנחלה הפסד בכורה. עבור הוויולה היה זה ניצחון ביתי ראשון על יובה מאז ה-0:1 של גבריאל באטיסטוטה ב-1998.

ג'וזפה רוסי שחקן פיורנטינה חוגג מול יובנטוס. רויטרס
טירוף בארטמיו פרנקי. ג'וזפה רוסי חוגג/רויטרס

"כולנו מאושרים ממה שקרה כאן", אמר ג'וזפה רוסי בסיום וקרץ למאמן הנבחרת: "אני מקווה שגם פראנדלי מרוצה מההופעה שלי. אנחנו בנויים לנצח, יש כאן אלמנטים נהדרים בקבוצה הזאת והוכחנו שאנחנו יכולים להתמודד עם כל קבוצה. מונטלה אמר לנו במחצית לתת יותר וזה מה שעשינו. הראינו הרבה אומץ ולב גדול. זה היה קאמבק יוצא דופן".

המאמן וינצ'נזו מונטלה חגג גם הוא: "זה לבטח אחד הניצחונות המהנים ביותר שלי. יובה ניצלה את הטעויות שלנו במחצית הראשונה, אבל כדורגל הוא משחק נפלא והפנדל שלנו שינה את כל המשחק. השגנו את הניצחון למרות שפיגרנו 2:0, למרות הפציעה של אמברוסיני, למרות שרוסי סבל מבעיות בגב. קשה להבקיע רביעייה נגד יובנטוס, במיוחד מאז שאנטוניו קונטה שם, אז זה יוצא מגדר הרגיל לעשות זאת ב-15 דקות".

על רוסי אמר: "לא היה לו משחק טוב במחצית הראשונה, אבל בכדורגל האיכות עושה את ההבדל. שקלתי להחליף אותו, אבל הוא שחקן שתמיד יכול לשנות את המשחק. הוא עובד יחד עם הקבוצה ולא אגואיסט. הוא כבש שערים נהדרים ונתן לנו את הכוח לנצח את המשחק".

וינצ'נזו מונטלה מאמן פיורנטינה. AP
הפנדל שינה את המשחק. וינצ'נזו מונטלה/AP

בצד השני, אנטוניו קונטה לא הסתיר את אכזבתו מהפסד הבכורה של יובנטוס: "המשחק כבר היה סגור. שלטנו בכל אספקט וגם במחצית השנייה היו לנו הזדמנויות להגדיל את התוצאה. אז קרה משהו בלתי מוסבר, ממש מוזר. הפסדנו משחק בו שלטנו ללא עוררין.

"איך אני מסביר את זה? פשוט מאוד: ב-10 דקות הרסנו את כל העבודה הקשה שעשינו לפני ובמהלך המשחק. זה הכדורגל. 10 דקות מסויטות שנצטרך ללמוד מהן. אני ממשיך לומר שהעונה הזו תהיה קשה מאוד. אי אפשר לקחת שום דבר כמובן מאליו".

אנטוניו קונטה מאמן יובנטוס. AP
צופה עונה קשה מאוד. אנטוניו קונטה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully