וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: 0:2 לטוטנהאם על אסטון וילה

התרנגולים נצמדו לסיטי במקום הרביעי עם ניצחון קל בוילה פארק. טאונסנד (31) וסולדאדו (69, שער שדה ראשון) כבשו

אחרי ההצגות של ארסנל וצ'לסי, המחזור השמיני בפרמיירליג נחתם הערב (ראשון) עם משחק נוסף של נציגה לונדונית - טוטנהאם - שניצחה 0:2 את אסטון וילה והתאוששה מה-3:0 המביך בבית מול ווסטהאם במחזור הקודם. לשמחתו של אנדרה וילאש בואש, הוא והחבורה החבולה שלו הגיעו לוילה פארק, מקום שבדרך כלל מחייך לקבוצות החוץ - שניצחה בו רק ב-10 משחקים מתוך 41 האחרונים.

הספרס צרו על השער של וילה, ובאו על שכרם בדקה ה-31, כשאנדרוס טאונסנד, האיש שזכה השבוע לכינוי "קוף חלל" ממאמן הנבחרת רוי הודג'סון, הגביה כדור שניתז לרשת לאחר שפספס את ראשו של רוברטו סולדאדו.

רוברטו סולדאדו שחקן טוטנהאם (מימין) חוגג עם פאוליניו. רויטרס
שער שדה ראשון העונה. סולדאדו/רויטרס

החלוץ הספרדי, שפתח את העונה בכושר הבקעה בינוני, חיכה עד הדקה ה-69 לרגל המיוחל: לכבוש שער שדה ראשון העונה, ושלישי בסך הכול. סולדאדו סיים התקפה יפהפיה של התרנגולים, שהחלה בלואיס הולטבי שמסר לפאוליניו, שבנגיעה מצא את סולדאדו, והחלוץ בעט באלגנטיות לרשת הגבוהה.

עד הסיום טאונסנד שוב ניסה את מזלו עם בעיטה מסובבת וחזקה מקצה הרחבה שחלפה ממש ליד המשקוף, וגם וילה התעוררה מעט, אך זה היה מעט מדי ומאוחר מדי ואנדרה וילאש בואש חייך בסיום. בזכות הניצחון טוטנהאם נצמדה למנצ'סטר סיטי במקום הרביעי עם 16 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully