וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבדיחה שאילצה את רוי הודג'סון להתנצל

מאמן נבחרת אנגליה השווה את הקשר אנדרוס טאונסנד לקוף חלל במהלך הניצחון על פולין: "הוא אמר לי שהוא לא נעלב"

מאמן נבחרת אנגליה רוי הודג'סון נאלץ להתנצל הלילה (בין רביעי לחמישי) לאחר שבדיחה שסיפר במהלך ניצחון הנבחרת האנגלית 0:2 על פולין כמעט וגרמה לתקרית גזענית. על פי המאמן הוא ניסה להסביר למגן כריס סמולינג למסור יותר כדורים לקיצוני אנדרוס טאונסנד באמצעות בדיחה בה השווה את שחקנה של טוטנהאם לקוף שמוטס לחלל.

"אני רוצה להתנצל אם מישהו נעלב ממה שאמרתי במחצית", אמר הודג'סון, "לא הייתה לי שום כוונה לומר משהו לא יאה, וגם אמרתי את זה ישירות לאנדרוס בחדר ההלבשה. דיברתי איתו שוב ביום רביעי, הוא חזר ואמר לי ולהתאחדות שהוא לא נעלב, ושהוא הבין את הכוונה המקורית שלי". על פי דיווחים בתקשורת באנגליה, לפחות שחקן אחד היה המום מהבדיחה של הודג'סון.

רוי הודג'סון מאמן נבחרת אנגליה עם אנדרוס טאונסנד. Mike Hewitt, GettyImages
התנצל, ולאחר מכן שיבח אותו. הודג'סון עם טאונסנד/GettyImages, Mike Hewitt

אז איך הולכת הבדיחה? נאס"א החליטה לשלוח אדם לחלל בתוך קפסולה לאחר ששלחו עד כה רק קופים. הם שלחו את האדם ביחד עם הקוף. לאחר זמן קצר הגיעו בקשות מחדר המצב מנאס"א, "קוף, שגר את המכונות", "קוף, בדוק את אספקת הדלק", "קוף, בדוק את מערכת ההנשמה של האדם". האסטרונאוט החל לכעוס ושאל את חדר המצב: "מתי אני אזכה לעשות משהו?". מחדר המצב ענו: "בעוד רבע שעה - תאכיל את הקוף".

הכוונה של הודג'סון בבדיחה, כך על פי מקורביו, הייתה להדגיש כי טאונסנד, שכבש את אחד השערים בניצחון 1:4 על מונטנגרו ביום שישי שעבר, הוא קריטי במשחק נגד פולין. בנוסף להתנצלות שיבח המאמן את הופעת שחקנה של טוטנהאם שרשם את הבכורה שלו במשחק נגד מונטנגרו.

"אני בטוח ב-100 אחוז שאף שחקן לא נעלב, אפילו לא אחד", יצא להגנתו של הודג'סון חלוץ העבר סטן קולימור, "אם מישהו באמת נעלב, הוא צריך להסביר למה. גזענות היא דבר חמור מספיק, ואני בטוח שאף אחד לא לקח סיפורי חלל והפך אותם למשהו מעליב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully