וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: 3:3 מרתק בין המבורג לשטוטגרט

המארחת הצליחה לחזור שלוש פעמים מפיגור, ואן דר וארט השווה בדקה ה-67. וולפסבורג ניצחה 1:2 בחוץ את אוגסבורג

המחזור התשיעי בליגה הגרמנית סיפק הערב (ראשון) עוד משחק נהדר, הפעם בלי "שער רפאים". זה קרה באצטדיונה של המבורג, שחזרה שלוש פעמים מפיגור וסיימה ב-3:3 מרתק מול שטוטגרט. וולפסבורג ניצחה לראשונה העונה בחוץ, 1:2 את אוגסבורג.

רפאל ואן דר וארט שחקן המבורג. GettyImages
חתם את התוצאה. רפאל ואן דר וארט/GettyImages

המבורג - שטוטגרט 3:3

הקבוצה של ברט ואן מרווייק חזרה הביתה אחרי החמישייה שכבשה לרשת נירנברג במחזור הקודם וסיפקה עוד משחק רב שערים, רק ללא הכרעה. שטוטגרט פתחה נהדר ועלתה ליתרון משער של הרומני אלכסנדרו מקסים כבר בדקה השלישית, פייר מישל לאזוגה, כובש השלושער במחזור הקודם, השווה בדקה ה-22, וכריסטיאן גנטנר הוריד את שטוטגרט ליתרון 1:2 בהפסקה עם שער בדקה ה-38. הסיפור חזר על עצמו עם שוויון של המחליף מקסימיליאטן בייסטר בדקה ה-55, אלא שיוהאן ג'ורו הבקיע שער עצמי תשע דקות לאחר מכן. גם הפעם המבורג ידעה להשוות, כשהקפטן רפאל ואן דר וארט קבע 3:3 בדקה ה-67. אנטוניו רודיגר האורח הורחק שש דקות לסיום.

אלכסנדרו מקסים שחקן שטוטגרט. GettyImages
שער ובישול. אלכסנדרו מקסים/GettyImages

אוגסבורג - וולפסבורג 2:1

הזאבים התרחקו מעט מהתחתית בזכות נקודות החוץ הראשונות שלהם העונה וקפצו עד למקום התשיעי בטבלה. אוגסבורג הייתה זו שעלתה ליתרון בזכות שער של טוביאס ורנר כבר בדקה העשירית, אבל עוד במחצית הראשונה נרשם המהפך. מקסימיליאן ארנולד הצעיר השווה בבעיטה חדה מרחוק בדקה ה-35, והרכש מבאיירן מינכן לואיז גוסטבו נגח את הראשון שלו במדי וולפסבורג בדקה ה-42 והכריע את המשחק.

שחקני וולפסבורג חוגגים עם לואיז גוסטבו. GettyImages
סוף כל סוף נקודות בחוץ. שחקני וולפסבורג חוגגים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully