וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוצ'ה ויטוריה הובסה, ניצחון דרמטי לכוכב האדום

ריאל דרסה את הבאסקים עם 72:105. 61:62 מותח לכוכב האדום על לובליאנה. ריטאס וילנה הביסה את קובאן 51:66

ברני ארדוב

בווידאו: המשחק המלא בין קוצ'ה ויטוריה למכבי תל אביב ביורוליג

קוצ'ה ויטוריה ספגה היום (ראשון) תבוסה בליגה הספרדית כסיימה את משחקה במדריד מול ריאל בתוצאה 105:72. ויטוריה, שניצחה את מכבי תל אביב במחזור הפתיחה של היורוליג (80:84) ספגה את הפסדה השני העונה, והיא מדורגת במקום הלפני אחרון בליגה הספרדית עם שני הפסדים משני משחקים.

ג'ייסי קארול במדי מכללת יוטה סטייט. tony ding, AP
קרע את ויטוריה. קארול/AP, tony ding

הרבע הראשון היה צמוד, כשוויטוריה נהנית מיכולת טובה של טיבור פלייס, אבל ברבע השני ההגנה של הבלאנקוס עצרה את הבאזקים על 17, ג'ייסי קארול בער עם שש שלשות ברבע השני וריאל מדריד הוליכה 42:58 במחצית. ויטוריה ניסתה לצמק ברבע השלישי, אבל הפער רק הלך וגדל וריאל הוליכה 60: 82. הרבע הרביעי הפך לגרבאג' טיים ארוך ומתמשך, ובסיום ריאל הביסה את ויטוריה 72:105.

קארול להט עם 25 נקודות לבלאנקוס כשהפציץ 7 מ-12 משלוש, סרחיו רודריגס הוסיף 14, רודי פרננדס תרם 11. ויטוריה קיבלה 25 נקודות מפלייס, אנדרס נוצ'יוני הוסיף 15.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקן ריטאס וילנה מרטינאס גצ'ביצ'יוס (שמאל). AP
ממשיכים להרשים. גצביצ'יוס/AP

* יריבתה של מכבי תל אביב ביום חמישי הקרוב, הכוכב האדום, העפילה הערב למקום השני בליגה האדריאטית לאחר ניצחון דרמטי 61:62 על אולימפיה ליובליאנה. 20 שניות לסיום, הכוכב האדום עוד פיגרה אך נעזרה בסל ניצחון של הגארד החדש צ'ארלס ג'נקינס שחדר וסיים עם שתי נקודות עם הבאזר. האמריקאי בלייק שילב הוליך את הככב האדום עם 16 נקודות, בובאן מריאנוביץ' הענק שוב בלט עם דאבל דאבל מרשים של 15 נקודות ומספר זהה של ריבאונדים, וכן 3 חסימות. יאקה בלאז'יץ' הסלובני הוסיף 10.

* אחרי הניצחון המפתיע על פנאתינייקוס, ריטאס וילנה ממשיכה להרשים וגברה היום במסגרת ליגת מזרח אירופה על יריבה נוספת של מכבי תל אביב ביורוליג, לוקומוטיב קובאן. הליטאים הביסו את החבורה של פאשוטין במגרשה הביתי עם 51:66, ושמרה על מאזן מושלם של שני ניצחונות בליגה. חואן פלאסיוס (14 ריבאונדים) ודריוס סונגאילה הוליכו את רשימת הקלעים המאוזנת של ריטאס עם 12 נקודות כל אחד, מרטינאס גצביצ'יוס ואנדראס גליניאדקיס היווני הוסיפו 10 כל אחד. דרק בראון קלע 11 לקובאן, וקרונוסלאב סימון הוסיף 10.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully