וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "הגבוהים שלנו לא באים לידי ביטוי כרגע"

18.10.2013 / 18:04

מאמן מכבי תל אביב הצביע על הבעיה בקבוצתו: "נשפר זאת". סמית: "ככל שנכניס את סופו ושון למשחק, יהיה יותר טוב לנו"

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי תל אביב נחתה היום (שישי) בישראל לאחר הפסדה לקוצ'ה ויטוריה 84:80 במחזור הפתיחה של היורוליג. סגנית אלופת ישראל קיוותה לפתוח את העונה האירופית בצורה מוצלחת, אבל הבאסקים הנחילו לקבוצה של דייויד בלאט הפסד שני השבוע, לאחר שגם את פתיחת העונה בליגת העל סיימו הצהובים בהפסד להפועל חולון.

"ידענו למה לצפות וידענו איזה סוג של משחק הם ירצו לבצע, למרות העבודה וההכנה לא הצלחנו בחצי הראשון, לפעמים זה ככה, הקבוצה השנייה מצליחה להביא את הסגנון והיתרונות שלה עליך, במיוחד במשחקי חוץ", אמר המאמן דייויד בלאט עם נחיתת הקבוצה. "שיפרנו את זה בחצי השני, היינו בעמדת ניצחון, אבל שתי פעולות פשוטות ולא מוצלחות מנעו זאת מאיתנו".

מאמן מכבי תל אביב דייויד בלאט. קובי אליהו
יודע על מה צריך לעבוד. בלאט/קובי אליהו

שון ג'יימס קלע 8 נקודות, סופוקליס שחורציאניטיס קלע 2 בלבד, ובלאט התייחס לתרומתם ולבעייתיות ממנה סובלת מכבי תל אביב מתחת לסל. "הגבוהים שלנו כרגע לא באים לידי ביטוי כפי שאנחנו רגילים", אמר המאמן. "לא סתם סופו היה בטופ 5 ביורוליג לפני שנתיים-שלוש ושון ג'יימס היה בטופ 10 של היורוליג בשנה שעברה, אנחנו יודעים לשחק עם הגבוהים, אבל כרגע הם לא באים לידי ביטוי וזאת נקודה שנצטרך לשפר".

על משחקו הראשון של טייריס רייס (8 נקודות) במדים הצהובים ביורוליג אמר בלאט: "תוך כדי משחק ראינו את הדברים שאנחנו רוצים לראות מטייריס. זה לא רק טייריס לבד, התפקיד שלו זה פוינט גארד, וגם יוגב איתו, ושניהם יחד סיפקו את הסחורה אתמול, ואני שמח על כך, אבל יש דברים אחרים שטעונים שיפור".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
סנטר מכבי תל אביב שון ג'יימס בנמל התעופה בן גוריון. קובי אליהו
הפציעה ממשחקי הטרום עונה משפיעה. שון ג'יימס/קובי אליהו

דווין סמית: "ידענו שהם יצליחו במשחק המעבר, והם עשו עבודה טובה במחצית הראשונה. במחצית השנייה הם יצרו יתרון בסיום, הם עשו כמה מהלכים ואנחנו לא, וצריך להפיק מזה לקחים".

על יכולתם של סופו וג'יימס אמר סמית: "אנחנו לא מודאגים, נכניס את סופו ושון יותר למשחק וניתן להם כדורים איפה שהם אפקטיביים. שון סובל מפציעה עוד ממשחקי הקדם עונה, סופו עובד, ככל שהם יהיו יותר מעורבים, ככה יהיה לנו טוב יותר".

פורוורד מכבי תל אביב דווין סמית בנמל התעופה בן גוריון. קובי אליהו
להפיק לקחים. סמית/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully