וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"באלוטלי ואביאטי לא יחלימו עד למשחק עם ברצלונה"

מילאן תחסר ככל הנראה את חלוצה ושוערה בליגת האלופות. קאקה חזר לשחק והתרגש: "קבלת הפנים תמיד תישאר בלבי"

מילאן ממשיכה לקרטע ומתקשה להרשים, וגם ניצחונה אמש (שבת) על אודינזה בתוצאה 0:1 לא בישר על תנופה במועדון. הרוסונרי אספו 11 נקודות בלבד מתוך 24 אפשרויות בשמונת המחזורים הראשונים, ונוסף על כל הלחץ והצרות מילאן תארח את ברצלונה ביום שלישי בסן סירו במסגרת ליגת האלופות, ככל הנראה תחסרו את מריו באלוטלי והשוער כרסטיאן אביאטי.

"ממה ששמעתי מהצוות, לא נראה שבאלוטלי ואביאטי יחלימו עד למשחק עם ברצלונה", אמר סגן נשיא מילאן אדריאנו גליאני, "יש לי אמון מלא בפרופסור אנריקו קסטלאצ'י, שהוא גם רופא הנבחרת, שבנבחרת שיתפו את באלוטלי כמה שהיו צריכים ולא יותר".

מריו באלוטלי שחקן מילאן. Marco Luzzani, GettyImages
ככל הנראה יצפה בחבריו מהצד במפגש עם ברצלונה. באלוטלי/GettyImages, Marco Luzzani

מי שצפוי לתפוס את מקומו של אביאטי בשער הוא מרקו אמליה. מול אודינזה אלגרי השתמש בשוער הברזילאי הצעיר גבריאל (21), שערך את הבכורה שלו בליגה נגד אודינזה. "אני מאמין בגבריאל ולכן בחרתי בו", אמר מאמן הדיאבלו מסימיליאנו אלגרי, "אבל אני מעריך שהוא לא ישחק בליגת האלופות, אני ניסיתי לא לסכן את אמליה, והוא ישחק מול ברצלונה ביום שלישי".

מי שחזר לשחק במדי מילאן הוא קאקה, שהתרגש מחזרתו למגרשים לאחר הפציעה. הברזילאי החליף בדקה ה-77 את אלסנדרו מאטרי, וזכה לתשואות מאוהדי מילאן. "זאת הייתה חוויה מרגשת", אמר קאקה, "כל היום דיברתי על החזרה שלי למגרש, האוהדים, קבלת הפנים, זה משהו שתמיד יישאר בלבי. זה טוב לדעת שהאוהדים מצפים לך, זה היה מרגש. לא שיחקתי במשך חודש, אני מקווה שבקרוב אחזור לכושר משחק. אני אנסה לעזור לחברים שלי, לעזור בגישה שלי לקבוצה, אנחנו יכולים להגיע רחוק". על הופעת הבכורה של גבריאל אמר קאקה: "זה לא קל לעמוד בשער מילאן בסן סירו, אבל הוא עשה את זה, מצפה לו עתיד גדול".

קשר מילאן קאקה. Luca Bruno, AP
מתרגש. קאקה מודה לאוהדי מילאן על קבלת הפנים/AP, Luca Bruno

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully