וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פראנדלי: "לא מדורגים? ממש לא חושש מברזיל או ספרד"

מאמן איטליה מרוצה מדירוג פיפ"א המפתיע, ששלח את נבחרתו לדרג שני: "יותר טוב ככה. מעדיף צניעות מחלומות מוגזמים"

דירוג פיפ"א אמש (חמישי) סיפק הפתעה כשפורסמו ראשי הבתים למונדיאל 2014, ונודע כי שוויץ ואורוגוואי (בהנחה שתעלה) תהיינה ראשי בתים, ואילו איטליה והולנד שובצו בדרג השני. על פי החלטת פיפ"א, שבע המדורגות הבכירות בין העולות יהיו ראשי בתים במונדיאל ויצטרפו למארחת ברזיל שתהיה ראש בית א'. כידוע, אורוגוואי סיימה חמישית בבית הדרום אמריקאי ותתמודד מול ירדן בצמד משחקי פלייאוף על העלייה. אם ירדן תעלה, הולנד תהיה ראש בית. נבחרות בכירות כמו איטליה (מקום תשיעי) ואנגליה (עשירי) יהיו בדרג השני ועשויות לקבל הגרלה אטרקטיבית במיוחד לצד ברזיל או ספרד לדוגמה.

"אנחנו לא מדורגים? יותר טוב ככה", אמר פראנדלי, "אני מעדיף צניעות והתרכזות במטרה מאשר חלומות מוגזמים. אני ממש לא חושש מלפגוש את ברזיל או ספרד בשלב הבתים. למעשה, תראו את הדרך שלנו ביורו 2012". האזורי שובצו לבית אחד עם ספרד, קרואטיה ואירלנד ביורו 2012, והגיעו עד לגמר בו נוצחו על ידי ספרד.

מנפלאות פיפ"א: שוויץ בדרג הראשון, איטליה בדרג שני

צ'זארה פראנדלי מאמן נבחרת איטליה. רויטרס
מתרכז במטרה. פראנדלי/רויטרס

פראנדלי קרא לאוהדי איטליה להביע תמיכה במריו באלוטלי. "כולנו יודעים כמה באלוטלי חשוב לנבחרת, במיוחד אם אנחנו רוצים להגיע רחוק. אנחנו חייבים להתקרב אליו, כי הימים האחרונים היו מאוד קשים עבורו". כזכור, באלוטלי תקף צלם עם נחיתתה של נבחרת איטליה בנאפולי לפני משחקה נגד ארמניה. הכעס נבע כנראה מכותרות העיתונים כשב"גאזטה דלו ספורט" נטען כי הסיבה שבאלוטלי החולה הצטרף למסע הנבחרת כדי להיפגש עם ראשי המאפיה 'קאמורה', מה שעורר את זעמו של החלוץ.

חלוץ נבחרת איטליה מריו באלוטלי. רויטרס
לחבק. באלוטלי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully