וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון סיכם לעונה וחצי בקווינס פארק ריינג'רס

2.12.2013 / 21:53

הקשר הוותיק סוף סוף מצא בית חדש, ויצטרף לשורות הקבוצה מצמרת הצ'מפיונשיפ. החתימה מותנית בקבלת אישור העבודה. על מועמדותו לק.פ.ר פורסם לראשונה בוואלה! ספורט

ברני ארדוב
שחקן יוסי בניון באימון בני יהודה. ברני ארדוב
בשעה טובה. יוסי בניון שומר על כושר באימון בני יהודה/ברני ארדוב

יוסי בניון בית חדש באנגליה. הקשר הישראלי הוותיק, שלא שיחק כדורגל במסגרת קבוצתית מאז מאי, סיכם סוף סוף על חוזה לעונה וחצי בקווינס פארק ריינג'רס הלונדונית. כזכור, בניון יצא בשבוע שעבר לאנגליה, עבר בדיקות רפואיות והצטרף לאימוני הקבוצה על מנת שהמאמן הארי רדנאפ יוכל להתרשם מכושרו. המאמן הוותיק אהב את מה שראה ונתן אור ירוק להחתים את הישראלי. רק אתמול צוטט רדנאפ כאומר: "יוסי הוא שחקן כדורגל נפלא". החתימה מותנית בקבלת אישור העבודה. בניון אמור לגשת ל"מבחן לקבלת דרכון" ולאחר מכן יקבל את אישור העבודה.

בניון, 33, הגיע לאנגליה בקיץ 2005 כשהוחתם על ידי ווסטהאם. אחרי שנתיים במדי הפטישים חתם הקשר בליברפול ורשם במדיה שלוש עונות נהדרות. בקיץ 2010 חתם לשלוש שנים בצ'לסי, אך החמיץ כמעט את כל העונה הראשונה בגלל פציעה. הישראלי הושאל בעונת 2011/12 לארסנל ואשתקד פתח את העונה בווסטהאם לפני ששב לצ'לסי בינואר וזכה עמה בליגה האירופית. הופעת הליגה האחרונה של הקשר הייתה בחודש אפריל ומאז שיחק רק במדי הנבחרת.

בסך הכול, בניון רשם 268 הופעות פרמיירליג בשמונה השנים האחרונות וכבש 31 שערים. בקיץ הפך לשחקן חופשי ובחודשים האחרונים נקשר שמו למספר רב של קבוצות ביניהן: ווסט ברומיץ', קריסטל פאלאס, מלאגה וחטאפה וכן במעבר אפשרי ל-MLS. במקביל, שמר השחקן על כושר באימונים עם מכבי חיפה ובני יהודה. כזכור, הצעה רשמית ממלאגה לא הבשילה לידי סיכום ולכן החליט השחקן להצטרף לק.פ.ר. גם מכבי חיפה עקבה בימים האחרונים אחרי ההתפתחויות בגזרה, אבל כעת תיאלץ לחפש אופציות אחרות.

קווינס פארק ריינג'רס ירדה אשתקד מהפרמיירליג, וכעת, אחרי 17 מחזורים בליגת המשנה, היא מדורגת במקום השלישי, שלוש נקודות מהמוליכה לסטר ועם אותו מספר נקודות כמו סגניתה, ברנלי. בקבוצה ניתן למצוא מספר שמות מוכרים כגון ג'ואי בארטון, שון רייט פיליפס, רוברט גרין, ג'רמיין ג'נאס, ניקו קרנצ'אר, בובי זאמורה ואחרים. בעלי הקבוצה הוא המיליונר המלזי טוני פרננדס, שהפך למחזיק המניות העיקרי של המועדון בקיץ 2011, ומאז השקיע מיליוני דולרים בנסיון להפוך את הקבוצה הלונדונית לחברת קבע בפרמיירליג. בניון עשוי להיות הישראלי הרביעי בהיסטוריה של המועדון אחרי דוד פיזנטי, בן שהר וטל בן חיים.

לידיעה הראשונית על ההתקרבות של בניון לצ'מפיונשיפ

לידיעה הראשונית על מועמדותו של יוסי בניון לק.פ.ר

יוסי בניון המריא ללונדון לחתום בק.פ.ר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully