וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומא לא עוצרת, גרסיה: "זה ניצחון פירוס"

אחרי הניצחון על נאפולי, המאמן כאב את פציעותיהם של טוטי וז'רביניו. דה רוסי החמיא לבוריילו, רפא בניטס כעס על הפנדל

כשמסתכלים על טבלת הסרייה A, במבט ראשון נדמה שיש בה טעות. רומא מופיעה בראש עם שמונה ניצחונות משמונה משחקים, אבל אולי הניצחון אתמול (שישי) 0:2 על נאפולי מספר את סיפור תחילת העונה המדהים של הג'יאלורוסי. מיראלם פיאניץ' הנהדר כבש בבעיטה חופשית בתוספת הזמן של המחצית הראשונה ולאחר מכן הכפיל בפנדל לאחר הרחקתו של פאולו קנבארו בדקה ה-71. אלא שעל שמחת הניצחון העיבה פציעתו של פרנצ'סקו טוטי.

איטליה: ניצחון שמיני רצוף לרומא, 0:2 על נאפולי

מיראלם פיאניץ' רומא חוגג שער. רויטרס
השתוו ליובנטוס. פיאניץ'/רויטרס

"אני שמח מאוד מהניצחון, אבל זה ניצחון פירוס מכיוון שאיבדנו את טוטי וז'רביניו", אמר רודי גרסיה בסיום המשחק. "היו להם בעיות בשרירים ונצטרך לערוך בדיקות נוספות. בכל מקרה, אני שמח מכיוון שניצחנו במשחק קשה כמו זה ובמשחקים מהסוג הזה אתה צריך לקחת כל הזדמנות שיש לך".

הניצחון של רומא גדול עוד יותר גם בהיבט הסטטיסטי כי המאזן המושלם אחרי שמונה משחקים הוא הרביעי בטיבו בסרייה A. מי עשתה זאת קודם לכן? יובנטוס, שרשמה הישג זהה בעונות 1930/31, 1985/6 ו-2005/6. ומה יש לגרסיה להגיד על כך? "הלילה טוטי של רומא השתווה למישל פלאטיני ביובנטוס תחת עיניו של דייגו מראדונה".

מי שסירב לצאת בהצהרות על אליפות הוא דניאלה דה רוסי, שאמר: "זה החלק הכי טוב בעבודה שלנו. זה לא תמיד ככה וזה מוקדם לדבר על כל דבר אחר. אנחנו עושים דברים יפים". מכאן דה רוסי עבר להחמיא למרקו בוריילו: "עבדנו חזק, כולנו יחד במגרש ומחוצה לו. אתה מגן עם 11 שחקנים ואני רוצה להודות לבוריילו, שבתחילת העונה שהיה אמור ללכת לכל מקום אפשרי, אבל הוא הדוגמה הכי טובה למה שאנחנו. הוא מתאמן חזק, הוא מקצוען אמיתי ותמיד מחייך. למרות שבאופן אבסורד הוא ספג קריאות מהקהל, הוא קיבל החלטה מוכחת ותמיד נותן מעצמו 100 אחוז".

גוראן פאנדב נאפולי מול לאנדרו קסטאן רומא. AP
החמיץ ויכול לשנות את המומנטום במשחק. פאנדב/AP

ומנגד, רפא בניטס, מאמנה של נאפולי, דאג להחמיא לקבוצתו: "אני חושב שהיו לנו 20 דקות קשות בפתיחה, אבל בהמשך המחצית עשינו עבודה טובה, לדעתי אפילו יותר טוב מרומא. אחרי ההפסקה שלטנו במשחק, אבל אחרי הפנדל זה נגמר. אם רומא מגנה עם 11 שחקנים מאחורי הכדור, זה לא פשוט למצוא שטחים. הפנדל שינה את הכול. כולם אמרו לי שלא היה פנדל. אפשר לראות 50 תגרות בכל משחק. אני לא כאן כדי להגיד אם היה פנדל או לא, זה עניין של השופטים. אם פאנדב או אינסינייה היו כובשים, היינו מדברים אחרת על המשחק. עד הפנדל גררנו את רומא אחורנית, אבל זה שינה את הכול וירדנו לעשרה שחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully